5 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb een Renault clio hatchback uit 2013. Volgens mij is dit hetzelfde model als jij beschrijft. Ik vind het een prima auto en ook goed te gebruiken als gezinsauto. Wel staat de bijrijdersstoel volledig naar voren zodat onze zoon in zijn stoel genoeg beenruimte heeft. Achterbak is ruim genoeg voor de kinderwagen.

4 jaar geleden
Ik heb een Renault clio hatchback uit 2013. Volgens mij is dit hetzelfde mo ...
Ah oké dus voor lange afstanden is dit dus niet zo handig zeg maar

4 jaar geleden
Ah oké dus voor lange afstanden is dit dus niet zo handig zeg maar
Als de bijrijder lange benen heeft niet ideaal denk ik. Wij zijn beiden rond de 1.70 en dan gaat het prima.
Voor nu is deze auto prima voor ons, maar als we in de toekomst voor een andere auto gaan zou ik denk ik toch voor een slag groter gaan. Maar dat is puur luxe en comfort.

4 jaar geleden
Wij hebben een Renault Clio hatchback uit 2015 en gebruiken deze als gezinsauto (1 kind van nu een maand).. We hebben dezelfde ervaring: kinderwagen past goed in de achterbak, maar als de maxicosi in de isobase in de auto staat dan moet de bijrijdersstoel helemaal naar voren. Ik kan daar (1.65m) nog prima zitten, maar mijn man moet dan wel altijd rijden (of we moeten de autostoel verplaatsen). Als alleen de base erin staat zonder maxicosi dan kan de stoel wel een heel stuk naar achteren..