10 Reacties
3 jaar geleden
NIET DOEN. Ik heb een nare kraam week gehad met alleen maar stress. Ik heb een keizersnee gehad en moest zelf de was draaien en schoonmaken de eerste dag dat ik thuis was (ik had het echt heel netjes uitgelegd maar ze deed waar ze zelf zin in had). Ze waren ook niet eens heel veel uurtjes bij mij geweest maar hadden wel alle uren afgeschreven waardoor ik in de stress kwam. Maar get enige antwoord wat ik kreeg was "ik ben met vakantie". En stress kwam heel hoog bij mij (ik jan er niet tegen als mijn geldzaken niet kloppen🙈) dus 2 weken lang gebeld en niks geregeld dan maar mijn zorgverzekering gemaild en hun belde netjes op en verontschuldigden zo vaak maar ik zei dat het hun fout niet was maar van abc.
3 jaar geleden
Reactie op Diamandjess
NIET DOEN. Ik heb een nare kraam week gehad met alleen maar stress. Ik heb ...
Ah wat vervelend zeg! Ik moet nog een intake krijgen. Dan neem ik die dingen die jij benoemde mee in het gesprek. Bij een keizersnede dus meer hulp nodig. Ik kan ook aanmelden bij Arendzorg, maar dan krijg ik niet mijn volledige uren waar ik recht op heb/nodig heb. Ze zijn allemaal erg druk en onder bezet. Twijfel….
3 jaar geleden
Ik had via kraamzus. Hele fijne. Misschien dat je daar nog kan proberen? Hun werken ook met ZZPers. Ze deed de was, smeerde mn brood, hielp me met borstvoeding hielp met de kleine en met de andere als die thuis was
3 jaar geleden
Misschien zijn er zzpers in je regio actief? Wij hadden een zzper en zij was fantastisch goed. Niet gek want ze moet het volledig hebben van mond tot mond reclame
3 jaar geleden
Reactie op Diamandjess
NIET DOEN. Ik heb een nare kraam week gehad met alleen maar stress. Ik heb ...
Denk dat het een persoonlijke ervaring is. Dat is bij iedereen anders denk k.
Niet Brabant hier maar een vriendin en ik hadden dezelfde kraamhulp organisatie en beide een totaaaaal andere ervaring vd kraamweek. Ik huilde dat ze weg ging en zij huilde omdat ze zelf de badkamer stond te schrobben…
3 jaar geleden
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook ABC kraamzorg. Voordat er eens iemand langs kwam voor een intake heb ik daar al ontzettend vaak voor moeten bellen. Ze zeiden me steeds te verwarren met een andere zwangere van een tweeling in het noorden van het land. Uiteindelijk zijn wij twee weekjes in het ziekenhuis geweest en toen we daar uit kwamen hadden wij nog recht op kraamzorg, maar toen ze aankwamen met een stagiaire, waarvan wij hadden aangegeven dat niet te willen. Hebben we ze gevraagd om te gaan. We hadden toen al zoveel mensen aan ons bed gehad in het ziekenhuis en dit voelde helemaal niet fijn en serieus genomen. Voor ons dus geen fijne ervaring, maar dit had deels met onze voorkeur te maken.
2 jaar geleden
Ik was ook laat met inschrijven, maar heb juist een super ervaring gehad met ABC kraamzorg. Je moet een beetje geluk hebben dat je klikt met iemand en toevallig had ik dat met deze dame.