17 Reacties
6 jaar geleden
kan zeker.
hebben ze bii mij in het begin ook gezegt... maar zelf geen last van gehad...
je bent nu wat meer doorbloed..dus er kan sneller iets knappen...
kan met gemeenschap ook zo zijn..dat je na de tijd wat bloed verliest... (hoeft niet) zelf allemaal nie meegemaakt..
maar nergens om je zorgen over te maken...
en doe je dat toch ...kun je altijd je verloskundige bellen..daar zijn ze voor😊
4 jaar geleden
Reactie op Annie72
Ik kreeg een fikse bloeding na een Inwendige echo dat was een avond later. ...
Hey noukiej, ik lees hier ff je post. Ik had gister dus een inwendige echo. Ben morgen 7 weken. Had einde van de dag dus heel lichtroze afscheiding, geen bloed of krampen. Vanochtend ook nog wat, maar meer lichtbruin geworden.
Ook ben ik ineens niet meer zo misselijk.
Maak me meteen zorgen.. kan de VK wel bellen, maar die kan toch niets doen.
Liefs
4 jaar geleden
Hey noukiej, ik lees hier ff je post. Ik had gister dus een inwendige echo. ...
Hai meid, ik het zelfde vandaag echo gehad ik rijd na huis ga naar de wc. Verlies ineens heeeel veel rood bloed en echt rood rood! Hoop dat het met de echo te maken heeft! 😭
4 jaar geleden
Hey noukiej, ik lees hier ff je post. Ik had gister dus een inwendige echo. ...
Hee! Ik heb dat toen ook gehad. Kan komen door de inwendige echo. Je kan dit ook krijgen na de seks bijvoorbeeld. Je baarmoeder mond is nu extreem doorbloed. Het kan zijn dat er iets gesprongen is. Lichtroze is vaak een teken van minimaal bloed. Lichtbruin is oud bloed. Vaak dus niks om je zorgen over te maken. Mocht je wel nog zorgen hebben dan zeker je verloskundige bellen! Kan geen kwaad. En de misselijkheid die minder wordt hoeft ook niks te betekenen.. kwaaltjes komen en gaan.
Ik herken het enorm hoor! Ook die onzekerheid. Maar ik ben inmiddels 25 weken zwanger en alles in orde met de kleine meid.
4 jaar geleden
Reactie op harleyraequinn
Hai meid, ik het zelfde vandaag echo gehad ik rijd na huis ga naar de wc. V ...
Wat vervelend! Is het bloeden gestopt? Als je je zorgen maakt echt even je verloskundige bellen. Hopelijk kan ze je zorgen wegnemen.
4 jaar geleden
Wat vervelend! Is het bloeden gestopt? Als je je zorgen maakt echt even je ...
Het is nog altijd alleen gelukkig nie zo veel meer dus hoop da het morgen nog minder is ❤️🙏🏻
4 jaar geleden
Oooo neeeee... en hoe is het nu? Hier alles goed gelukkig!🥰
4 jaar geleden
Oooo neeeee... en hoe is het nu? Hier alles goed gelukkig!🥰
Nogsteeds verlies maar een heel stuk minder ik hoop dat ik er snel vanaf ben zo dat ik eindelijk kan gaan genieten en die onzekerheid snel weg is 😖💕
4 jaar geleden
Nogsteeds verlies maar een heel stuk minder ik hoop dat ik er snel vanaf be ...
Ik snap helemaal hoe je je voelt! Tijd kruipt voorbij, echt slopend gewoon. Hang in there🥰
4 jaar geleden
En hoe gaat het nu?
4 jaar geleden
Jammer genoeg een miskraam gekregen 15-07 😭
Oh mijn god 😪 ik heb geen woorden voor je die deze pijn en rouw doen verzachten lieverd. Dit is, vind ik 1 van de ergste dingen in het leven. Heb het helaas al 3x meegemaakt. Ik leef met je mee. Godverdomme zeg!!!!!! Knuffel 😔💞⭐