6 Reacties

3 jaar geleden

Hmm nee 2x per dag - dan zijn het absoluut geen rugweeen. Die kwamen bij mij om de 3 minuten vanaf het begin. Waarschijnlijk gewoon kramp in je rug vanwege het gewicht van je baby. 馃グ succes met de laatste loodjes!

3 jaar geleden

Weet niet of je iets met de info kunt maar mijn wee毛n begonnen met krampen in mijn buik. Toen de wee毛n 4 uur later om de 3 minuten kwamen, kreeg ik echt last van mijn rug ivm rugweeen.

3 jaar geleden

2 keer per dag kan niet echt wat betekenen.. dan moeten ze echt wel regelmatig gaan komen

3 jaar geleden

Ik zou zeggen, je merkt het wel wanneer je echt rugwee毛n hebt. Vond dat echt heel intens en had af en toe zin van een brug te springen om van die pijn af te zijn 馃槀 Zal nu gewoon kramp zijn. Succes met de laatste loodjes 馃崁

3 jaar geleden

Als je nu rugweeen hebt, kan je die tijdens de bevalling ook krijgen. Wat mij daarbij hielp was heel veel tegendruk op m鈥檔 onderrug door m鈥檔 partner. Ik had geen Tens apparaat, maar die schijnen ook te helpen. Succes, hoop dat je een makkelijke bevalling mag hebben!

3 jaar geleden

Bedankt voor julli reacties :) ik denk dat het even zal duren tot de bevalling, dus ik heb nog tijd