50 Reacties

5 jaar geleden

Op gevoel 😆🙈. Ik ga echt niet met ontharingscrème aan de slag tijdens de zwangerschap. Al die chemicaliën lijkt me geen goed idee.

5 jaar geleden

Op gevoel gedaan tot de laatste 2 weken. Ik dacht dat het er beter uit zou zien als er overal haar op zit als dat er plukken haar op zit.

5 jaar geleden

Laten waxen zodra het weer kan.

5 jaar geleden

Niet meer na een tijdje 😅 heb me er tijdens de bevalling geen seconde druk om gemaakt dat er haar zat.

5 jaar geleden

Ik deed t grotendeels op gevoel en toen ik er ook niet meer echt goed bij kon heeft mn man nog een keer geholpen 😅🤣 Maar uiteindelijk maakte het me allemaal niet meer uit en heb ik t aan laten groeien, veel te veel gedoe en t maakt de vk, gyn of baby toch allemaal niks uit.

5 jaar geleden

Tot 41 weken gewoon op goed gevoel gedaan. Was vast niet perfect maar coor mijn eigen gevoel beter dan niets doen

5 jaar geleden

Op de grond zitten ik heb me altijd kunnen scheren hoe groot mijn buik ook werd

5 jaar geleden

Ik heb in de douche een spiegel neergezet. En zo deed ik het dan. Rampzalig zag het eruit maar mij hielp het.

5 jaar geleden

Ik deed het altijd in bad als ik lag en aan het einde heb ik het gelaten. Alleen 2 weken voor de uitgerekende datum hield mn vriend het bij zodat er geen haartjes zaten met de keizersnede.

5 jaar geleden

Niet. Lekker laten staan en niemand had er last van.😄🙋🏼‍♀️👶🏻

5 jaar geleden

Mijn vriend scheert het voor mij daaronder, maar ik merk dat het me steeds minder boeit😂

5 jaar geleden

Reactie op Margreetjes

Mijn vriend scheert het voor mij daaronder, maar ik merk dat het me steeds ...
Haha dat heb ik hem ooit 1 x gevraagd en nooit meer 😂die wilde van beneden naar boven scheren 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Mila96

Haha dat heb ik hem ooit 1 x gevraagd en nooit meer 😂die wilde van beneden ...
Ik lig echt in een deuk hier 😂😂😂😂😂😭😭😭😭

5 jaar geleden

Om de 4 weken laat ik het harsen. Geweldig

5 jaar geleden

Met een spiegel makkelijk 😁

5 jaar geleden

Op gevoel 🤣 of je partner laten scheren 🪒

5 jaar geleden

Op gevoel 🤣 of je partner laten scheren 🪒
Ik vertrouw mn gevoel meer dan mn partner whahaha

5 jaar geleden

Op gevoel deed ik het! En daarna gewoon voelen met je vinger of er nog ergens haar zit.. heel simpel hahah

5 jaar geleden

Reactie op babysnoep

Op gevoel deed ik het! En daarna gewoon voelen met je vinger of er nog erge ...
Precies zo 😋 en kan nog enigszins om me buik heenkijken van opzij 😅

5 jaar geleden

Op gevoel, bij onze dochter de ochtend vd bevalling nog gedaan 🤣 Kon het toen enigszins nog zien door om mijn buik heen te kijken. Bij deze zie ik al wéken niks meer, gewoon tussendoor voelen of ik nog haartjes voel, zo ja een extra keer met het mes erover 😂 No way dat ik het mijn man laat doen.