17 Reacties
vorig jaar
Reactie op Joriel14
Stoomreiniger zou je kunnen proberen en altijd goed ventileren tijdens douc ...
Doe ik echt altijd, maar toch lukt het mij niet om het te voorkomen. Wordt er zo naar van elke keer. Bedankt voor de tip!! Ik was al van plan om zoiets aan te schaffen. Doodt dat ook de schimmels?
vorig jaar
Reactie op Ikigai
Handschoenen aan en mondmasker op, heel goed verluchten met alle ramen open ...
Jaaa heel ranzig ook. Ik heb idd zo’n middel thuis, maar durfde het niet te gebruiken, omdat het misschien kwaad kan voor het kindje. Maar gewoon een normale mondmasker? Bedankt voor de tip!
vorig jaar
Reactie op Lynn23
Groene zeep! Wel even laten inwerken.
Ohhh dit hoor ik voor het eerst!! Hoelang moet ik het laten inwerken, heeft dit bij jou goed geholpen?
vorig jaar
Groene zeep, of toch echt even iemand anders vragen om het te doen. Ook gewoon voor het in-ademen van de schimmel zelf, die komt dan los en daar wil je ook niet te veel bovenop zitten. Succes!
vorig jaar
Haha herkenbaar om het schimmel in de badkamer te willen verwijderen tijdens de zwangerschap! Ik heb mijn moeder lief aangekeken en ze heeft met HG anti schimmel de badkamer onde r handen genomen, zo fijn!! Ik zou echt niet zelf aan de slag gaan, desnoods een schoonmaker eenmalig inhuren
vorig jaar
Reactie op meisjelina
Jaaa heel ranzig ook. Ik heb idd zo’n middel thuis, maar durfde het niet te ...
Denk niet dat een “normale mondmaskers” helpt. Ik zou er 1 gebruiken die je voor bij t verven ook gebruikt Ofzo. Maar überhaupt, zou ik dit niet zelf doen als ik zwanger was
vorig jaar
Reactie op Ikigai
Goh ja, ik zou het wel doen voor die paar seconden.
Het spuiten van dat spul duurt misschien “een paar seconden” het schoonmaken verder duurt toch veel langer
vorig jaar
Reactie op meisjelina
Ohhh dit hoor ik voor het eerst!! Hoelang moet ik het laten inwerken, heeft ...
Ja, heeft heel goed geholpen. En groene zeep is milieuvriendelijk, dus je brengt geen schade toe aan het water/milieu, zoals bij producten van HG.
Half uurtje laten inwerken. Maar ik zou het door een ander laten doen, zodat je zelf geen schimmel inademt.