35 Reacties
4 jaar geleden
Wij kunnen natuurlijk niet weten wat dat zwarte is geweest.. wat voor salade had je? Denk inderdaad wat peper ofzo…
4 jaar geleden
Reactie op Annoooo11
Ik denk niet dat het peper was. Het was gewoon een klein hoopje sla met een ...
Wat denk je dat het kan zijn en wat er kan gebeuren?
4 jaar geleden
Wat denk jij dat het is geweest?
Wat ik tijdens mijn zwangerschap probeerde te onthouden is dat je indd moet oppassen met bepaalde voeding, gewoon om het risico niet te nemen. Zoals rood vlees of zacht eieren. Maar ookal zou je het perongelijk eten. Dan is de kans gelukkig klein dat het daadwerkelijk kwaad kan.
Eieren moet je bv oppassen met salmonella. Maar voor zwangerschap en nu na na de zwangerschap genoeg zacht gekookte eieren gegeten en nog nooit salmonella opgelopen ervan.
4 jaar geleden
Reactie op Annoooo11
Ik ben gewoon bang voor toxoplasmose. Maar komt wel goed zeker!
Oh dat zou wel handig zijn als je toxoplasmose aan zwarte puntjes op je eten zou herkennen 😅
Maar waarschijnlijk was het gewoon een beetje peper/kruiden uit de dressing, of een donker tomatenpitje of iets dergelijks.
4 jaar geleden
Waarom je zo druk maken? Geniet lekker van je zwangerschap en van je eten!
4 jaar geleden
Reactie op Annoooo11
Ik ben gewoon bang voor toxoplasmose. Maar komt wel goed zeker!
Wat een zwart puntje op je sla, kan je geen toxoplasmose krijgen, misschien helpt het als je de app download van wat je mag en kan eten in je zwangerschap en je in leest wat toxoplasmose is, want je krijgt misschien veel stress en dat is voor jouw en je kindje niet goed.
4 jaar geleden
Ik zou me even wat toxoplasmose inhoud en of je het ooit kan herkennen aan zwarte puntjes.
Je creëert angsten voor jezelf..
4 jaar geleden
Kilo's maaltijdsalade gegeten hier omdat ik andere dingen amper binnenhield. Nooit extra gewassen.
Ik leef nog en mijn kleine is gezond. Niet zo panisch hoor! Dan worden het idd 9 lange maanden.
4 jaar geleden
Overdrijven is ook een vak… het is een product uit de aarde. Dat ziet er nu eenmaal niet altijd vlekkeloos uit. Net als dat er ook wel eens zwarte plekjes op sperziebonen kunnen zitten. Daar is ook nog nooit iemand dood aan gegaan. Kalmte!
4 jaar geleden
Denk niet dat het kattenpoep is voor zover ik weet krijg je daar toxoplasmose van maar dat serveren ze je niet in een restaurant