27 Reacties

5 jaar geleden

Het zal vast een ongelukje zijn. Wij hebben alles besteld bij hun en laten het in delen komen en meerdere malen aan de telefoon gehad en gemaild, zeer netjes. Zal vast komen door het corona gebeuren, al is het vervelend dat je je kussen nog niet hebt.

5 jaar geleden

Ja hier ook een slechte ervaring met baby dump. Bestel er niets groots meer ook. Voor kleine dingen ga ik er wel heen, meer gemak want zit zo goed als tegenover mn huis. Maar mijn vriend had gewoon boos opgebeld, en toen een deel van ons geld terug gekregen. Dus dat was wel netjes. Alleen als wij zelf niet hadden gebeld, hadden we niks gehoord.

5 jaar geleden

Ik zit ook al een aantal weken te wachten op een redelijk grote bestelling..

5 jaar geleden

Ik heb ook leveringsproblemen gehad met babydump. De hele kamer besteld en van het ledikant ontbrak 1 doos. Het heeft 3 weken geduurd, waarbij ik zelf continue moest bellen. De ene keer lag het in het magazijn, vervolgens niet en moest het besteld worden bij leverancier, vervolgens lag het wel in het magazijn. Er wordt langs elkaar heen gewerkt daar. Uiteindelijk heb ik het alsnog geleverd gekregen, maar Ik koop er iig nooit meer wat.

5 jaar geleden

Welke vestiging is dit

5 jaar geleden

Ik had dit ook gehoord daarom had ik alles afgehaald in de winkel ipv thuis laten bezorgen en dit ging prima. Alles was er en werd netjes gebeld van te voren zodat ik niet voor niks zou rijden.

5 jaar geleden

Reactie op Lauwww

Het zal vast een ongelukje zijn. Wij hebben alles besteld bij hun en laten ...
Dat kan en dat is ook helemaal niet erg. Maar op het moment dat de klantenservice medewerkster zegt dat het 'even pech hebben' is... Op het moment dat ze gewoon eerlijk zijn. Van andere bedrijven, ook bij kleine goedkope bestellingen, krijg je netjes een mail.

5 jaar geleden

Ik herken het helemaal niet in de winkel in Utrecht zijn wij keurig netjes geholpen alles uitgezocht wat we nodig hebben en ook alles is gister keurig netjes thuis bezorgd en in de gang neergezet 3 weken geleden besteld en netjes op de afgesproken tijd geleverd Balen dat je je voedings kussen nog steeds niet hebt gekregen en ze elkaar tegen spreken

5 jaar geleden

Wij bestelden een box met een hele specifieke maat, stond dat hij op voorraad was en zou de week er op geleverd worden. Maar niks meer van gehoord en de week daarna ook niet, dus toen zelf maar contact opgenomen en toen kregen we te horen dat de box uitverkocht was. Fijn dat we daar netjes over geïnformeerd zijn 🤔🙈

5 jaar geleden

Nee gelukkig een hele goede ervaring hier.......nette en vlotte service..... babykamer hadden we binnen 5 dagen binnen

5 jaar geleden

Ik ben zelf met mijn partner in de winkel geweest. En wij werden niet netjes geholpen. Dus wij hebben daar ook niets gekocht.

5 jaar geleden

Reactie op Umm

Welke vestiging is dit
Online besteld via de website.

5 jaar geleden

Ik zou bellen en vragen of ze het willen annuleren.

5 jaar geleden

Ik zou bellen en vragen of ze het willen annuleren.
Nee dat kon dus niet. Heb ik geprobeerd moest wachten tot het er was en dan maar retourneren

5 jaar geleden

Reactie op Lauwww

Het zal vast een ongelukje zijn. Wij hebben alles besteld bij hun en laten ...
Behoorlijk wat ongelukjes dan. Ik wil niet negatief doen, maar er zijn behoorlijk wat klachten over de levering van babydump. Overigens was mijn negatieve ervaring pre Corona. Was al in januari.

5 jaar geleden

Ik heb juist hele goede ervaring met babydump. Ik had een draagdoek besteld en die kwam vrij vlot. Toen bleek er alleen nog een antidiefstal magneet aan de doek te zitten haha. Dus even gebeld. Ik kon hem terug sturen, of brengen. Maar ik mocht ook proberen hem er zelf af te halen. Als hij dan beschadigd zou raken zou ik gewoon een nieuwe toegestuurd krijgen. Gelukkig was dat niet nodig, want het is zonder beschadigingen gelukt 😊

5 jaar geleden

Vreselijke ervaringen met babydump! Hele onprofessionele service ook, zowel in de winkel in Capelle als van de klantenservice. Complete babykamer besteld, was opeens niet op voorraad meer, wij maar rustig afwachten en uiteindelijk zelf geïnformeerd. Antwoord: onze collega’s waren bezig met klanten te informeren over levertijd. Echt belachelijk, uiteindelijk een andere kamer uitgekozen die wél op voorraad was. Verder een kinderwagen besteld met aantal gratis bijpassende artikelen. Voetenzak opeens niet meer leverbaar, toen opeens geannuleerd (door wie mag joost weten) mochten we een voetenzak in een andere kleur hebben. Totaal niét matchend met kinderwagen, heel fijn. Laatst online een bestelling gedaan, weer een artikel niet op voorraad, weer niet over geïnformeerd.. antwoord klantenservice; onze collega’s waren bezig met klanten te informeren over de levertijd. Yeah right, helemaal klaar met Babydump en raad het sterk af om daar bestellingen te plaatsen!!

5 jaar geleden

Ik heb juist hele goede ervaring met babydump. Ik had een draagdoek besteld ...
Ik heb trouwens ook mijn kinderwagen daar gekocht. In september de bestelling geplaatst en gezegd dat we hem in december wilden ophalen. Dat kon, zonder aanbetaling. Het was een actie, met gratis autostoeltje. Die hebben we erbij gekozen. Maar later kwamen we toch een andere tegen die we liever wilden. Dat konden we aanpassen zodat we het bedrag van het eerste stoeltje als korting kregen op die andere. Daar deden ze helemaal niet moeilijk over. We komen er wel vaker en altijd heel vriendelijk geholpen.

5 jaar geleden

Hier ook inderdaad. Toen ik net zwanger was had ik wat besteld en kreeg ineens duizend reclamefolders over zwangerschap, waar ik nooit mee akkoord was gegaan. Ik probeerde ze te bellen om te vragen om dit niet meer te doen, maar ze waren telefonisch niet bereikbaar. Toen heb ik een mail gestuurd met dat ik het niet fijn vond dat ze zomaar die dingen stuurden want niemand wist nog dat ik zwanger was, en nu wist de postbode het, die altijd gezellig bij ons in de kroeg zit. Kreeg een reactie: 'het spijt ons dat uw postbode niet haar mond kan houden'. Maanden later alsnog iets besteld (afgelopen januari), dat zou pas 6 maart geleverd kunnen worden maar dat was geen probleem. Vervolgens was het 6 maart geweest, nog steeds niks gehoord, geen mail of wat dan ook. Weer contact gezocht (inmiddels waren ze gelukkig wel telefonisch bereikbaar): oh dat is weer vertraagd naar eind mei. Prachtig, ik had dat graag willen weten, aangezien ik in april uitgerekend ben? Toen heeft die mevrouw hem in een andere kleur gedaan en nu is hij wel binnen, maar het verschil in kosten is alsnog niet bijgeschreven terwijl deze goedkoper was. Het gaat maar om een paar euro en ik ben er een beetje klaar mee, dus ga niet weer bellen, maar ik kom er gewoon niet meer aangezien het wel veel zegt over de service.

5 jaar geleden

Ik vind juist dat de klantenservice echt een top service heeft! Ik had ergens anders de wagen 100 euro goedkoper gezien een site die niemand weet en ja hoor kreeg die 100 eiuro in vermindering wel jammer van de lange levertijd maar dat wist ik al.