9 Reacties

4 jaar geleden

Het zou kunnen, maar volgensmij zit er meestal bloed aan de slijmprop (een beetje). Ik heb wel eens afscheiding dat er zo uit ziet, vaak is dat tijdens heftige hormonale veranderingen…

4 jaar geleden

Het zou een gedeelte kunnen zijn, vaak is het nog wat groter en zit er wat lichtroze bloed bij. Het zou kunnen dat je iets van ontsluiting hebt, ik had bij 37 weken 1 cm zonder dat ik het wist 😅

4 jaar geleden

Het zou kunnen, maar volgensmij zit er meestal bloed aan de slijmprop (een ...
Inderdaad ik las ook op internet dat er soms bloed bij kan zitten, maar ook niet altijd

4 jaar geleden

Het zou een gedeelte kunnen zijn, vaak is het nog wat groter en zit er wat ...
Weet he misschien hoe groot ongeveer? ik las dat de slijmprop 1,5tot 3cm groot kan zijn. Wat ik gisterenavond verloor was ook ongeveer 3cm

4 jaar geleden

Reactie op Mubs

Inderdaad ik las ook op internet dat er soms bloed bij kan zitten, maar ook ...
Als ik zo deze foto bekijk (die jij plaatst) lijkt het er dan wel weer sprekend op! Mijn slijmprop bevatte wel bloed en was ook heel klein (was maar een stukje ervan denk ik) dus uit ervaring kan ik helaas niet oordelen.

4 jaar geleden

Dit was die van mij, ook zonder bloed!

4 jaar geleden

Hahahaha dat doet me denken aan dat ik vroeger lijm expres liet opdrogen en er dan mee ging kneden, zo ziet dit eruit 🙈. Sorry 😂

4 jaar geleden

Hahahaha dat doet me denken aan dat ik vroeger lijm expres liet opdrogen en ...
Hahaha ik snap je helemaal. Ik dacht ook even toen dit eruit kwam... ehhh, wat komt er uit mij??? Haha

4 jaar geleden

Lijkt volgens mij op haargel 😅