9 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap het liedje "take your time girl" van Niels Geusebroek gezongen. Daar zitten hele mooie zinnen in al zeg ik het zelf 😊

5 jaar geleden

Wat ik me dus ook afvraag. Als je een stuk songtekst op je kaartje gebruikt, zou je dan moeten verwijzen naar het liedje (copyright). Ik zit ook te denken om een songtekst te gebruiken.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Wij hadden inderdaad een stukje tekst van Nick en Simon.

5 jaar geleden

Reactie op Ingeltje1985

Wat ik me dus ook afvraag. Als je een stuk songtekst op je kaartje gebruikt ...
Ik denk niet dat iemand de enveloppen zal open maken om t te controleren ;) ik zou het niet doen, maakt je kaartje niet mooier.

5 jaar geleden

“Door jou” van K3, vind je misschien ook wat toepasselijk.

5 jaar geleden

Reactie op sannew-25

Ik denk niet dat iemand de enveloppen zal open maken om t te controleren ;) ...
Nee dat denk ik ook niet hoor. Maar denk misschien met het drukken van de kaartjes 😂 ik was niet van plan om er behalve de tekst een verwijzing op te zetten omdat ik het ook lelijk vindt. Maar vroeg het me wel af ☺️

5 jaar geleden

Ik zou - heel persoonlijk - naar een mooie, passende zin zoeken uit een lied dat jij graag hoort. Of jij en je partner. Maar da’s mijn mening natuurlijk...

5 jaar geleden

"Jouw liedje" van Claudia de Breij is een en al mooie tekst, geschreven voor haar kindje. "Mijn hart sloeg even over, toen dat van jou begon. Ik kon het niet geloven, niet geloven dat het kon."

5 jaar geleden

Wij hebben een stukje bewerkt van een nummer van jan Smit