10 Reacties

5 jaar geleden

Wat dacht je van meteen? Als er wat met je gebeurt, je wordt duizelig of je krijgt een trap dan moet men toch op de hoogte zijn? Waarom zou je dit voor je houden?

5 jaar geleden

Ik sport gewoon 1 op 1 (en de bokszak trapt niet terug hoor).

5 jaar geleden

Zeker direct vertellen!

5 jaar geleden

Ik zou het gelijk vertellen, de personal trainer kan dan namelijk de sport aanpassen waar nodig, denk aan jezelf en de kleine 😉

5 jaar geleden

Ik doe aan voetballen. Daar stopte ik mee met 12 weken! Maar in jouw geval zou ik het (als je het wil) kenbaar maken! En gewoon lekker doorsporten zoals je nu aan het doen ben! Daar is niets mis mee! Heel goed zelfs. Maar als je merkt dat het niet meer zo lekker gaat. Dan heeft je trainer al vast een ander schema achter de hand! Zodat je gewoon lekker door kunt sporten! (Ik heb nog xcore gedaan (wel aangepast) tot 32 weken! )

5 jaar geleden

Mijn trainer merkte het al meteen aan me toen ik zwanger was. Hij stuurde mij na de training een berichtje dat ik het wel bij hem moest aangeven als er fysiek iets zou veranderen, zodat hij er rekening mee kon houden. Dus toen maar verteld. Ik wist net een paar dagen dat ik zwanger was. Ik doe ook aan boksen en bootcamp. Hij heeft daarop meteen wat aanpassingen kunnen doen.

5 jaar geleden

Je verteld je pt direct dat je zwanger bent. Kan hij rekening houden, heel belangrijk.

5 jaar geleden

Ik ben fanatiek vechtsporter, maar met 7 weken redde ik het niet meer qua conditie. Toen ook meteen verteld en anders gaan trainen. Laatste 3 weken overigens helemaal niet (doodmoe en misselijk) maar hoop snel weer beetje op te kunnen pakken! Ik zou het zsm vertellen, kreeg heel fijne reactie van trainer

5 jaar geleden

Ik heb het bij 6 weken aangegeven bij mijn trainster en ik train in groepsverband. Vanaf 12 weken mag ik een deel aangepast doen gezien dan de rechte buikspieren niet meer mogen.

5 jaar geleden

In verband met de buikspieren zou ik het meteen melden