15 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op Azmay
Ik heb ze wel eens als de kleine tegen een bepaald punt trapt. Volgens mij ...
Ohh ik dacht dat het een beetje te vroeg zou zijn , maar blijkbaar kan het rond deze tijd 😁 dankjewel

2 jaar geleden
Dat kan heel goed! Komt door de groei van je baarmoeder. Je baarmoeder zit met banden aan je bekken vast. Door de groei van je baarmoeder worden deze banden uitgerekt. Dit kan in het begin van je zwangerschap voor steken in je schede zorgen.

2 jaar geleden
Dat kan heel goed! Komt door de groei van je baarmoeder. Je baarmoeder zit ...
Owh Oke dankjewel😊 ik begon me een beetje zorgen te maken omdat het best veel pijn doet

2 jaar geleden
Reactie op Annika1
Vandaag ook last van gehad.
Al redelijk veel last van bekkenpijn en banden ...
Ja klopt , ookal zoek je deze kwaaltje op je leest er heel weinig over vandaar dat ik de vraag hierop stelde.
Ik heb er tot nu toe nogsteeds last van doet echt vreselijk veel pijn 😢 hoe ervaar jij het ? Ook pijnlijk of valt het mee bij jou ?

2 jaar geleden
Ik heb het ook al vanaf vroeg in de zwangerschap. Het kan idd zijn dat die kleine tegen zenuwen aan beweegt, die dat gevoel doorgeven naar beneden. Ik vind het echt een vervelend gevoel!

2 jaar geleden
Reactie op BabyvanH
Ik heb een spatader op mijn bovenbeen en de vk waarschuwde dat dit ook in m ...
Ja het voelt inderdaad echt als hele pijnlijke steken de hele tijd , ben ik even bezig krijg ik uit het niets gewoon een soort shock in mijn vagina de hele tijd

2 jaar geleden
Reactie op Kristel1984
Ik heb het ook al vanaf vroeg in de zwangerschap. Het kan idd zijn dat die ...
Oh pff ja dan kan het inderdaad zijn dat de kleine tegen zenuwen aan schopt ofzo iets , echt heel pijnlijk. Ik las ergens dat het nog erger kan komen in de derde trimester 👀

2 jaar geleden
Reactie op BabyvanH
Ja ik heb het zelf niet gehad, maar dit is wat de vk mij zei! Vervelend zeg ...
Ja echt heel vervelend. Maar ik zal het zeker eens vragen bij mijn volgende afspraak bij de gynaecoloog

2 jaar geleden
Reactie op quinshaira
Oh pff ja dan kan het inderdaad zijn dat de kleine tegen zenuwen aan schopt ...
Ja, er zijn soms dagen dat het gebeurt. Nu al even niet gevoeld, misschien dat hij al aan het indalen is en die zenuw niet meer kan vinden 😅 Bijna 33 weken.
Het lijkt alsof er gewoon iemand van binnenuit op je vagina/clitoris trapt! Hahaha. Heel maf..

2 jaar geleden
Reactie op Annika1
Soms is het echt wel pijnlijk. Echt snijdende steken. Maar gelukkig trekt d ...
Ja klopt vandaag al niet meer gevoeld gelukkig