15 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb hier toen ook naar gekeken en dacht dat het excl. Babyzitje was. Wij hebben deze niet gekocht omdat we andere kleuren wilden, maar dit kan ik me nog herinneren.

6 jaar geleden

Prenatal stond die afgebeeld excl babyzit Baby dump en baby park bij incl babyzit op de afbeelding en bij babypark stond het ook in de tekst dat het er bij zou zitten. Bij babydump weet ik dit niet zeker

6 jaar geleden

Reactie op niene87

Prenatal stond die afgebeeld excl babyzit Baby dump en baby park bij incl ...
Oh oke, dan heb ik het wellicht verkeerd. Maar als ze het zelf toegeven het verkeerd gedaan te hebben, dan zouden ze het toch alsnog moeten leveren!? Was het bij Prénatal voor dezelfde prijs!? Ze hebben laagste prijs garantie bij babypark.

6 jaar geleden

Prenatal was dus zonder baby sit voor €199 En baby park en baby dump €179,10

6 jaar geleden

Reactie op niene87

Prenatal was dus zonder baby sit voor €199 En baby park en baby dump €179,1 ...
Hmmm....dan is het lastig idd. Sorry, geen tips verder!

6 jaar geleden

Reactie op niene87

Prenatal stond die afgebeeld excl babyzit Baby dump en baby park bij incl ...
Kan je 't nog ergens terughalen, dat het erbij stond? Dan kan je ze gewoon zeggen dat je hem alsnog wilt ontvangen, want je hebt bewijs. Neem aan dat je hem juist hebt gekocht door die aanbieding

6 jaar geleden

Zeker heb printscreens gemaakt

6 jaar geleden

Oh das beetje onleesbaar hier geloof ik

VRIEND

6 jaar geleden

Hey, ik denk dat je moet afgaan op de beschrijving van op de bestellingsbevestiging en de factuur. En als ze niks willen doen om het goed te maken kun je de boel terugsturen en het geld terugvragen. Heb je het schriftelijk gekregen dat ze een fout hebben gemaakt?

6 jaar geleden

Reactie op niene87

Zeker heb printscreens gemaakt
Ja ik geloof je hoor 😊 Zou lekker een pittig mail sturen met dat als bijlage en gewoon zeggen dat je 't zitje alsnog wilt hebben. Het is hun fout, ze moeten dus hun verlies maar nemen vind ik. Succes!

6 jaar geleden

Dit zijn lastige kwesties, de winkel kan zich beroepen op een typfout maar of dat wel of niet houdbaar is is lastig te beoordelen voor mij als leek. https://www.thuiswinkel.org/nieuws/3121/wanneer-ben-je-als-webshop-gebonden-aan-een-typefout

6 jaar geleden

Ze hebben niks gemeld das het erge eigenlijk nog.... moest er zelf achteraan bellen en toen te horen gekregen dat ze dus fout hadden gemaakt.... Heb dus wel daarna mail gestuurd. Benieuwd of meer mensen dit dus hebben en ook meer actie ondernomen hebben... volgens onze rechtsbijstand moeten ze inderdaad gewoon leveren

6 jaar geleden

Ik vind persoonlijk dat ze dan alsnog het zitje gewoon moeten leveren. Het is hun fout.. Ik had ook zoiets bij de babydump. Had online een kinderwagen gezien, dus wij naar de babydump, hem besteld. Bleek hij toch duurder te zijn, de prijs klopte online niet, daar stond hij voor minder geld. Maar omdat het hun fout was, kreeg ik hem alsnog voor de online prijs. Zo hoort het ook vind ik.

6 jaar geleden

Nou babypark lost het netjes op. Na een mailtje krijg ik hem alsnog geleverd :) blij mee en super netjes van ze!

6 jaar geleden

Reactie op niene87

Nou babypark lost het netjes op. Na een mailtje krijg ik hem alsnog gelever ...
Gelukkig! En niet meer dan logisch eigenlijk, fouten maken is menselijk, maar jij kan er ook niks aan doen 😊