69 Reacties

茅茅n maand geleden

Maartje? Als dat je stijl is!

茅茅n maand geleden

Welke naam had je eerst in gedachte en waarom twijfel je? Dan kunnen we misschien gerichter helpen 馃槉

茅茅n maand geleden

Nore 馃グ

茅茅n maand geleden

Voordat ik wist dat ik een jongetje zou krijgen had ik Suze als favoriet. Andere namen op mijn lijstje waren: Elin, Vera, en Lide. Misschien zit daar iets tussen?

茅茅n maand geleden

Ik ken een Suze en Ella Suze en Isa En een Suze en Eva Super leuke naam trouwens Suze 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op lollylinette

Welke naam had je eerst in gedachte en waarom twijfel je? Dan kunnen we mis ...
De naam die wij al weken in gedachten hebben kan/wil ik hier niet delen, er zitten een hoop bekende en vrienden van ons ook op dit forum. We zouden het niet leuk vinden, als het toch die naam wordt, het al bekend is bij onze kennisen. Maar de reden dat ik twijfel is vooral omdat ik vind dat het bij Suze moet passen. Suze heeft een korte spelling en maar 2 lettergrepen. De naam die we wilde is langer en heeft meerdere lettergrepen. Nu ben ik bang dat dat niet bij elkaar past... Mijn vriend vind het onzin en vind dat dat niks te maken heeft met wat er wel of niet bij past.

茅茅n maand geleden

Benthe? de naam valt vast als een puzzelstukje op zijn plaats als jullie kindje er is!

茅茅n maand geleden

Niene

茅茅n maand geleden

Reactie op Nic_

De naam die wij al weken in gedachten hebben kan/wil ik hier niet delen, er ...
Ik ben het met je vriend eens. Dat gezegd hebbende 馃檭: Suze en Julot Suze en Viv茅 Suze en Lou Suze en Dee Suze en Nena Suze en Nika Suze en Bo Ik zou juist niet gaan voor nog een naam met -e.

茅茅n maand geleden

Nore, Lune, Mad茅e, Fiene, Elin, Flore, Romee, Vieve.馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op Nic_

De naam die wij al weken in gedachten hebben kan/wil ik hier niet delen, er ...
Ik snap je! Ik heb geprobeerd om te vari毛ren in stijlen in mijn suggesties: Merel Yfke Lily Rhea Floor Cato Julot Iris Etta Faye

茅茅n maand geleden

Onze dochter heet Tess. In september krijgen we weer een meisje. Zij gaat Suze heten.

茅茅n maand geleden

Is het een optie om met je vriend mee te gaan met het idee dat het niets uitmaakt of het erbij past of niet? Waarom zou het er eigenlijk bij moeten passen? Het Knabbel en Babbel concept bekt misschien de eerste tien jaar lekker, maar in hun volwassen leven maakt het toch echt geen snars uit? Zou het zelf erg zonde vinden als je een mooie naam laat schieten om die reden. Overigens super normaal om in de laatste weken te twijfelen, dat hoort er volgens mij enorm bij (al hoef je er dus niets mee te doen). Succes!

茅茅n maand geleden

Ik ken een Suze & Sofie

茅茅n maand geleden

De namen gaan vanzelf bij elkaar passen omdat je kinderen bij elkaar horen! Dus niet twijfelen! Twee mooie namen is belangrijk dan dat het bij elkaar past

茅茅n maand geleden

Reactie op Nic_

De naam die wij al weken in gedachten hebben kan/wil ik hier niet delen, er ...
Ik ben het met je vriend eens! Als je de naam op zichzelf leuk vindt dat zou ik er gewoon voor gaan!

茅茅n maand geleden

Suze en Lena

茅茅n maand geleden

Suze en kate/keet 馃槂

茅茅n maand geleden

Ik zou het net leuk vinden, een korte naam en een langere naam! Mijn twee kindjes hebben beide 2 lettergrepen, voor mijn derde kindje zal het vermoedelijk 1 of 3 lettergrepen worden, net om te differenti毛ren. Veel succes met de laatste loodjes!

茅茅n maand geleden

Viefe