28 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Amber134

Het blijft dus nog even erg spannend voor jullie. Hoop dat jullie vandaag g ...
Och spannend! Welke onderzoeken krijg je zometeen? Veel succes alvast!!

4 jaar geleden

Laat je weten wat de uitslag was Irma? Ik duim voor jullie!

4 jaar geleden

Dankjewel! Ik zal het hier neer zetten zodra we meer weten😉

4 jaar geleden

Reactie op Irma87

Och spannend! Welke onderzoeken krijg je zometeen? Veel succes alvast!!
Echo en eventueel mri was besproken, maar het was bij de echo al erg duidelijk. Alles is goed! Vocht is nu op 9,7 en 10,3 mm gezet. Iets verhoogd, maar volgens het Radboud in verhouding met de rest van zijn lichaampje. Die loopt in zijn geheel 1,5/2 weken voor! Hersenen echt perfect ontwikkeld en mooi gescheiden. Blijf wel onder controle dat het zo blijft, maar voor nu hebben wij ontzettend goed nieuws gehad.

4 jaar geleden

Reactie op Amber134

Echo en eventueel mri was besproken, maar het was bij de echo al erg duidel ...
Wat een fijn en goed nieuws voor jullie! Zeker een hele opluchting! Fijn dat ze je daar onder controle houden. Geniet van dit goeie nieuws!!😊

4 jaar geleden

Ze hebben vanmiddag gebeld. Zover ze op de echo en MRI konden zien, zien de hersentjes er nog goed uit en niet aan getast. Daarom gaan ze mij maandag al inleiden in Utrecht. Zaterdag en zondag krijg ik de longrijpers. Erg schrikken dat het al zo snel is, maar het is beter.

4 jaar geleden

Reactie op Irma87

Ze hebben vanmiddag gebeld. Zover ze op de echo en MRI konden zien, zien de ...
Poeh Irma, dat is zeker schrikken zeg! Gelukkig ziet alles er verder wel goed uit. Hou ons een beetje op de hoogte en heel veel sterkte! Dikke knuffel vanuit hier

4 jaar geleden

Reactie op Irma87

Ze hebben vanmiddag gebeld. Zover ze op de echo en MRI konden zien, zien de ...
Zo dat is schrikken! Ben blij te horen dat de hersentjes er goed uit zien op de echo en MRI! Heel veel sterkte en hoop dat je ondanks alle schrik toch maandag onwijs kan genieten van een klein hummeltje in jullie armen! Ik duim voor jullie.