6 Reacties
4 maanden geleden
Ik denk dat je dan straks hartstikke tevreden zult zijn met je mega borstvoedingsborsten en de piercings niet gaat missen 🤣 nee maar zonder gekheid, ik betwijfel of je kunt voeden met piercings in. Het wordt vacuüm gezogen aan alle kanten, de tepel zet ontzettend op. Kan me niet voorstellen dat het fijn voelt in de mond van de baby en ook nog gevaarlijk mocht ie los schieten tijdens het voeden. Elke voeding eruit en er weer in zou misschien nog lukken
4 maanden geleden
Reactie op LiesZ1
Ik denk dat je dan straks hartstikke tevreden zult zijn met je mega borstvo ...
Hahaha. Laten we hopen dat ze dan lekker vol blijven😂 Ja ik dacht misschien aan handig verwisselbare piercings oid, dus vroeg me af of iemand hier inderdaad ervaring in heeft. Die pijn wil ik niet nog een keer meemaken namelijk😂ðŸ¤
4 maanden geleden
Zelf geen ervaring mee, maar ik raad je aan om dit even te lezen.
https://www.borstvoeding.nl/het-dagelijks-leven/piercings-en-tatoeages/
La Leche League vind ik trouwens sowieso een fijne bron van info over borstvoeding. Ik heb vooral in de eerste weken ontzettend veel op deze site gezeten!
4 maanden geleden
Reactie op MrsPoppie
Zelf geen ervaring mee, maar ik raad je aan om dit even te lezen.
https:/ ...
Ah super. Dank je wel!!!
4 maanden geleden
Ik heb een tepelpiercing gehad en na de 1e voeding kon de piercing al niet meer terug 😅
Tepel was door het vacuüm zuigen zodanig gezwollen dat het staafje er niet meer doorheen kon en gezien je elke paar uur moet voeden is de kans heel groot dat het ook niet meer gaat lukken 🥲 Daarbij is je tepel ook hartstikke gevoelig dus als je steeds gaat rommelen met dat staafje ben je wrs ook niet blij.
Heb m later weer opnieuw laten zetten en na onze tweede heb ik het maar opgegeven en nu zoek ik nog naar moed om het voor de derde keer te laten zetten 😂
4 maanden geleden
Reactie op Kimberly28
Ik heb een tepelpiercing gehad en na de 1e voeding kon de piercing al niet ...
Ugh wat erg🫩 Wel een echte strijder hoor jij😂 nou ik ben benieuwd… ga er wel alles aan proberen te doen😅