21 Reacties
2 jaar geleden
De laatste weken duurden voor mijn gevoel echt eeeuwen.. het ging gewoon niet voorbij.
Succes met het wachten, haha! Hopen op een goede bevalling op een mooie termijn!馃槉
2 jaar geleden
Ben vandaag 28 weken maar ene week gaat super snel en dan denk ik oh shit over 12 weken is de baby er al! En dan paar dagen later denk ik oh we hebben nog 3 maanden, tijd zat! Haha dus ik snap je helemaal! Wil nog wel lekker genieten van de tijd met z'n 2en nu maar wil alles ook wel al wassen en helemaal klaar zetten 馃槀
2 jaar geleden
Ik vond de hele zwangerschap echt mega snel gaan, tot 36 weken weken... die laatste 4 (of 6) voelen ook nu weer aan als jaaaaaren.
馃
2 jaar geleden
Reactie op Livelli
Ben vandaag 28 weken maar ene week gaat super snel en dan denk ik oh shit o ...
Ja dit heb ik ook! Zou nu al wel met verlof willen en me alleen nog bezig houden met baby dingen en ontspanning voor mn lijf, aan de andere kant hoef ik ook geen 3 maanden thuis te zitten (en dan denk ik dus oef dat duurt nog wel even, en in die tijd wordt alles alleen maar pittiger!)
2 jaar geleden
Ik vond het toen ineens z贸 snel gaan! Ik voelde me toen ook eindelijk heel goed, dus genoot er echt van. Maar, tegen de tijd dat ik 34 weken was vond ik het weer pittig worden. Kreeg last van m'n bekken, sliep slecht en keek zo uit naar m'n verlof! En toen verlof, keek ik uit naar m'n bevalling. 馃ぃ Ik weet dit gevoel nog z贸 goed! Geniet nog van elk moment!!鉂わ笍
2 jaar geleden
Bij de eerste vond ik het na de 20 weken zo snel gaan, behalve die laatste paar weken tot m'n verlof.
Maar nu bij de tweede echt precies andersom, tot 20 weken ging het super snel en heb nu al weken het gevoel dat het zo langzaam gaat 馃槶
Ook eindelijk bijna 27 weken hier, nog 10 weken tot m'n verlof
2 jaar geleden
Ik ben net zo ver als jij, donderdag ben ik ook 27 weken zwanger. Ik heb echt precies hetzelfde, in het begin ging het zooooo langzaam en nu opeens zo snel! Ik kan bijna niet geloven dat ons kindje er al zo snel zal zijn. Vind het ook wel heel spannend allemaal hoe het allemaal zal gaan en ik zou ook het liefste alleen maar thuis in m'n bubbel gaan zitten en de commode voor de vijfentwintigste keer indelen of zo. Maar ja, als je dat bij 27 weken al doet duren die laatste drie maanden wel erg lang denk ik 馃檲馃槀
2 jaar geleden
Reactie op Marleen1992
Ik vond het toen ineens z贸 snel gaan! Ik voelde me toen ook eindelijk heel ...
Ja ik krijg ook weer steeds meer kwaaltjes! Slecht slapen, maagzuud, last van darmen, 100 keer plassen. De kleine meid is ook super druk in mn buik, denk dat ik dat ook zo ga missen , maar kan niet wachten tot ze er is! Vind wel de bevalling nu ineens heel spannend worden 馃檲
2 jaar geleden
Reactie op Livelli
Ben vandaag 28 weken maar ene week gaat super snel en dan denk ik oh shit o ...
Ik heb precies t zelfde! Wat leuk dat we ongeveer even ver zijn. Ik heb ook het gevoel dat ik alle kleertjes wil wassen en alles wil indelen zodat alles klaar ligt omdat 'her straks al bijna zover is'. Andere moment denkik dan heb ik straks niks meer te doen het duurt nog 3 maanden馃槀
2 jaar geleden
Ik zat vanaf 28 weken thuis ivm complicaties en ben met 38 bevallen. Die laatste 10 weken duurde echt eeuwig 馃槄
Succes met wachten! Maar als je nog lekker actief bent zal het hopelijk wat sneller gaan voor je gevoel 馃槈