8 Reacties
5 jaar geleden
Als je die stijl leuk vind, moet je bij de Ikea kijken! Dit is namelijk de Hemnes kast en de goedkoopste ledikant vd Ikea 馃榿 Toevallig heb ik ze allebei, haha.
5 jaar geleden
Reactie op tessagp
Maar hoe is die kwaliteit?:) heb je toevallig een foto?馃槉
Ik heb dit ledikant ook besteld. Heb een eerder al eens in de winkel gezien. Voelde heel stevig! Ziet er net zo uit als op de foto.
5 jaar geleden
Dit is ook wel mijn stijltje. Zelfde soort ledikant heb ik gehaald bij de Babypark. Volgens mij heet hij Felix. 89 euro en is makkelijk in elkaar te zetten en stevig.
Bij petit Am茅lie heb ik de commode Bocca gehaald. De houten ladeknopjes heb ik vervangen door hippe porseleinen knopjes.
5 jaar geleden
Ik heb de hemnes kast ook. Hij stond eerst in onze slaapkamer, maar wordt de commode voor de baby. Ik ben er erg blij mee . Lekker stevig en veel opbergruimte. We hadden ook nog een pax kast staan van Ikea dus ik hoef alleen een ledikant. Ik vond de nieuwe meegroeibedjes van Ikea ook erg mooi! Wij gaan uiteindelijk voor een andere.
5 jaar geleden
Reactie op tessagp
Toevallig ook nog een kledingkast bij?馃槉 Ik had het ledikant bij Babypark i ...
Gewoon een eenvoudige witte driedeurs kledingkast van de Leen Bakker die we al jaren hebben. De greepjes daarvan heb ik vervangen door leren handgreepjes in de kleur cognac.