12 Reacties

4 jaar geleden

Ik slikte magnesium bij. Hielp bij mij wel

4 jaar geleden

Pure Magnesium vlokken halen . En elke avond in een voeten badje . Magnesium vlokken neemt meer op in je lichaam dan tabletten.

4 jaar geleden

Pffft, ik herken het ook. Magnesium tabletten, verkoelende zalf en steunkousen. Dan heb ik er soms nog last van ... Overigens ook in het derde trimester, daarvoor geen last ervan. Sterkte!

4 jaar geleden

Ik loop een rondje buiten om het huis heen en is het weg. Weet werder niet wat werkt

4 jaar geleden

Magnesium!

4 jaar geleden

Magnesium gaan slikken. Alleen hier werkte dat pas na 3 weken slikken ongeveer. In de tussentijd deed ik vlak voor het slapen gaan foamrollen of mijn vriend deed flink hard masseren over mijn hele benen. Dan snel naar bed en snel in slaap vallen voordat het weer terug kwam :) Verder hoor ik vaak dat steunkousen werken, hier nooit geprobeerd. Ik was er voor de zwangerschap ook al mee bekend. Je hebt er een duur ding voor maar dat is zonde om te kopen voor zo鈥檔 korte tijd nog denk ik

4 jaar geleden

Je hebt die zakjes magnesium van Metarelax, die kan je innemen als je rusteloze benen hebt, werkte bij mij vaak direct.

4 jaar geleden

Het moet maar mogelijkheid zijn... Maar ik fitness. En dan idd avondsessie/middag elke dag legday. Echt superfrustrerend, maar ik probeer m'n benen gewoon uit te putten, beter als slapeloze nachten

4 jaar geleden

Het moet maar mogelijkheid zijn... Maar ik fitness. En dan idd avondsessie/ ...
Deed ik ook toen ik het nog kon en dat werkte ook super goed. Maar op een gegeven moment gaat dat niet heel erg meer als je verder bent in de zwangerschap 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Mbaby

Deed ik ook toen ik het nog kon en dat werkte ook super goed. Maar op een g ...
Ja met de vorige deed ik het met 37 weken ook nog. Maar die is toen opgewekt met 38, dus daar heb ik de echte zware lijven moeite niet meegemaakt. Hoewel ik met +25kg wel topzwaar was xd

4 jaar geleden

Ik las vandaag toevallig iets over ijzer tekort en rusteloze benen. Ik heb vaak rusteloze benen voor het slapen, dat is voor mij een teken dat ik gewoon moet gaan slapen. Al ben ik er na bloedonderzoek gister achter gekomen dat ik ijzer tekort heb...馃檲 wellicht kun je je ijzer laten prikken ?

4 jaar geleden

Oeh heel herkenbaar en mega vervelend! Ik had het voornamelijk voor het slapen gaan. Wat bij mij hielp: - Banaan eten uur voordat ik ging slapen (in elk geval na het avond eten). - 3x per week in bad met magnesium (rituals heeft fijn badzout hiervan maar je kunt ook vlokken kopen van Holland en barret) - benen omhoog voor het slapen gaan - wanneer ik rusteloze benen had probeerde ik vooral te ontspannen en het niet tegen te werken zegmaar.