22 Reacties

4 jaar geleden

Mijn moeder is kraamverzorgster en vindt het altijd leuk om een bon te krijgen voor bijvoorbeeld een tijdschrift

4 jaar geleden

Dit heb ik gegeven en vond ze heel erg leuk!

4 jaar geleden

Is het gebruikelijk dat je de kraamhulp een cadeau geeft dan? 😵

4 jaar geleden

Reactie op Zonneschijn

Mijn moeder is kraamverzorgster en vindt het altijd leuk om een bon te krij ...
Ik dacht inderdaad ook al aan zoiets. Dan is zij zelf vrij om te kijken wat ze ermee doet. Hoorde toevallig ook dat veel kraamverzorgsters, bonnen schenken of doorgeven aan gezinnen die het niet breed hebben. Mooie gedachte!

4 jaar geleden

Ik heb de foto van haar en de baby laten afdrukken. Die in een bedankt kaartje gedaan en nog een sleutelhangertje gehaald met een babyflesje in zilver er aan.

4 jaar geleden

Reactie op Amomb

Nee hoeft niet hoor! Is maar net wat je zelf fijn vind toch?

4 jaar geleden

Ik had deze: https://www.koestert.nl/a-60756560/kraamverzorgster-verloskundige/kraamverzorgster-cadeau-bedankt-luxe-bewaarbundel/?gclid=EAIaIQobChMI5sPIntiw8QIV2trVCh2S2Q7-EAQYBCABEgLkKvD_BwE Een soort bewaarbundel waar ze alle kaartjes, tekeningen en bedankbriefjes in kan bewaren. Mooi ingepakt en met ons eigen kaartje als eerste erin. Ze kon het bij ons erg waarderen. Hij is er ook voor de verloskundige. Ik had m'n zwanferschap altijd een vaste. Aangezien ze ons vooral op mentaal vlak heeft begeleid en de gyn het fysieke deel hadden we best een intense band. De vk moest dan ook huilen toen ze ook zo een kreeg ( maar dat kon ook aan haar hormonen en zwangerschap liggen🙈) Het werd erg gewaardeerd! Aanrader dus.

4 jaar geleden

Wij hebben het dusdanig fijn gehad met haar dat we een bedankje wel op z’n plaats vonden. Ze had laten doorschemeren dat ze graag naar de sauna ging dus we hebben een cadeaubon gegeven daarvoor.

4 jaar geleden

Een bon van Treatwell? Kan ze zelf iets uitkiezen? Nagels laten doen, massage, haren, gezichtsbehandeling etc

4 jaar geleden

Nee hoeft niet hoor! Is maar net wat je zelf fijn vind toch?
Ah thanks! Ik dacht ik mis iets in de baby etiquette 😂

4 jaar geleden

Wij hebben een bon gegeven van intratuin en een doosje chocolade. Omdat ze zei dat ze nodig nieuwe kerstdecoratie moest kopen (ik beviel in november)

4 jaar geleden

Een gepersonaliseerd iets. De mijne houdt enorm van koffie dus hebben we een gepersonaliseerde koffiebeker gegeven met ‘A big thank you’ en haar naam erop. Daarnaast ook een kaartje met een leuke tekst en een foto van ons erin.

4 jaar geleden

Wij hebben hier een stoffenwinkel in het dorp zitten en onze kraamzorg zei op de eerste dag dat naar die winkel gaan een levensbehoefte is van haar. En dat ze elk weekend wijntjes drinkt. Dus we hebben haar een cadeaubon gegeven van die stoffenwinkel en een fles rode wijn. Was ze super blij mee. Een cadeau richting hobby/passie is altijd wel leuk!

4 jaar geleden

Wij hebben haar een Fashioncheque gegeven met een geurkaars van Riverdale. 😁

9 maanden geleden

Wij hadden een vrij jonge kraamverzorgster. Begin 20 jaar. Echt superfijn. Ze raadde mij een boek aan. Die zou ze zichzelf ook cadeau doen als ze zwanger zou zijn. Dus die alvast cadeau gegeven om haar te bedanken. Het was een wat duurder cadeau circa 40 45 euro. Maar we waren echt heel blij met haar. Vooral omdat ze zo goed wist wat we wel of juist niet nodig hadden en wist ons precies goed te benaderen :)

9 maanden geleden

Reactie op Amomb

Dat heb ik ook niet gedaan hoor en ook niet gemist. Ik had 2 kraamhulpen omstebeurt, dan blijf je bezig. De een was heel fijn, de ander nog heel jong en niet zo proactief.

9 maanden geleden

Ik had een kaartje met een foto van de kraamhulp en m'n zoontje er in gedaan en een waterfles met haar naam er op. Wij hadden wel de hele week dezelfde.

9 maanden geleden

Niet zo origineel maar moest tussen de kerstdagen door gehaald worden, een douche pakketje met een kaartje
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Oude trauma's en wat je mist van je kindloze bestaan

Lucy vertelt je alles over objectpermanentie en verlatingsangst. Want hoe ga je daarmee om? Verder hebben we het over tandjes, sociale media en de 'juiste' vorm van opvoeding. Want bestaat die wel?

9 maanden geleden

Ohja en uiteraard een doosje merci erbij 🤣

9 maanden geleden

Geboortekaartje en bol.com bon. Ik denk dat ze chocola genoeg krijgen haha