10 Reacties

4 jaar geleden

Tonijn wordt afgeraden tijdens de zwangerschap. Volgens de ZwangerHap app kan eens per 2 weken geen kwaad overigens. Zelf heb ik tonijn helemaal niet gegeten tijdens de zwangerschap voor de zekerheid.

4 jaar geleden

Nee. Download de ZwangerHap app

4 jaar geleden

Ik heb het wel een paar keer gegeten maar je moet het zelf weten. Volgens de nieuwste adviezen zou je het t beste kunnen laten staan..

4 jaar geleden

Tonijn in allerlei vormen en bereidingen wordt afgeraden tijdens de zwangerschap omdat het te hoge concentraties kwik en dioxine bevat voor een zwangere en haar ongeboren kind. Ik raad je aan om gedurende je zwangerschap over te stappen naar de gevuld eitje salade van Johma 馃槄馃槀

4 jaar geleden

Bedankt allemaal 鉂わ笍

4 jaar geleden

Het advies is aangepast. 1x in de 2 weken is het veilig om tonijn te eten. Check de zwangerhap app, daar staat dit ook.

4 jaar geleden

Reactie op xbabyboy2020

Nee. Download de ZwangerHap app
Het advies is aangepast. 1x per twee weken is het veilig om tonijn te eten 馃槉

4 jaar geleden

In de tonijnsalade zit zo weinig tonijn, ik heb wel eens een boterham met tonijnsalade gegeten. Als je geen hele kuipjes weg eet zal het wel meevallen!

4 jaar geleden

Whoops, nooit bij stil gestaan dat je tonijn niet mag, al een paar keer tonijn pizza lekker zitten eten.. laat ik dan toch naar ff staan 馃槄