32 Reacties
4 jaar geleden
Wat vind je precies eng? Het penetratie-gedeelte? Als dat je plezier weghaalt dan zijn er nog legio andere manieren om te vrijen. ;-)
Nu bijna 30 weken en nog geregeld seks, maar lang niet altijd penetratie.
4 jaar geleden
Tot en met week 41 🙊 dag voor de bevalling, 41+3 nog seks gehad en dan gewoon met penetratie (moet er wel bij zeggen dat het maar hij één standje bleef, alle anderen waren niet te doen met de gigantische dikke buik)
4 jaar geleden
Hoi! Vragen staat vrij hé haha. Wij hadden nog seks met penetratie op de dag van de bevalling, 40+6 weken. Wel alleen nog in lepeltje lepeltje standje en heel rustig want ik kon verder geen houding meer aannemen haha! Maar doe alleen wat goed voelt en meet je niet met anderen. Het is heen prestatie wat wij deden, het voelde goed en daarom gebeurde het😃
4 jaar geleden
Bij mijn eerste zwangerschap zijn we daar niet mee gestopt. Bij 38 weken en een paar dagen wilde ik wel heel graag dat onze kleine man op de wereld kwam en kreeg toen de tip van de verloskundige om vaak seks te hebben. Dit hebben wij ook gedaan en ja hoor onze zoon is met 39 weken geboren. En zo lang je je er prettig bij voelt, kan je dus gewoon seks blijven hebben.
4 jaar geleden
Reactie op Bertje-225
Wat vind je precies eng? Het penetratie-gedeelte? Als dat je plezier weghaa ...
Ja dat gedeelte .. er zijn natuurlijk genoeg andere manieren idd.
De kleine beweegt nogal veel en soms ben ik gewoon bang dat ie eruit valt ofzo🤣ik weet wel dat dat niet gebeurt maar t voelt soms vreemd.
4 jaar geleden
Volgens mij was het hier toen tot een week of 32. Daarna begon penetratie ook pijn te doen. Wellicht had dat te maken met het week worden van de baarmoedermond (geen idee). Buiten dat voelde ik me ook totaal niet meer aantrekkelijk dus daarna was het wel klaar.
4 jaar geleden
Hele 1e trimester niet ivm HG, 2de trimester ook niet veel door HG , volgens mij vanaf 27 weken echt niet meer omdat ik mij zo slecht voelde en echt 0.0 zin erin daardoor , mn man vond het stiekem ook te eng worden
4 jaar geleden
Reactie op kleintjenummer2
Bij mijn eerste zwangerschap zijn we daar niet mee gestopt. Bij 38 weken en ...
Maar gaat het in die fase dan om penetratie of klaarkomen?
4 jaar geleden
Hier de hele zwangerschap bijna niet ivm geen libido soms moest k me er ff overheen zetten voor hem maar denk dat met 30 weken laatste keer was
4 jaar geleden
Wij hebben het welgeteld 1x gedaan rond 14 weken, toen was net mijn misselijkheid voorbij en hadden we een romantisch weekendje weg. Daarna is het er niet meer van gekomen en kwam ik later ook van de ene kwaal in de ander terecht. Helemaal geen zin meer gehad dus 😅 Mijn baby is ook super beweeglijk en krachtig, ik denk dat die constante reminder aan haar voor mij een mood killer is