7 Reacties

4 jaar geleden

Heb je het kinderstoeltje plus de kinderwagen al in huis? Dan zou je tijdens een proefrit kunnen testen of het past.

4 jaar geleden

Wij hebben een Toyota Yaris uit 2011 (meen ik). Voor nu (met 1 baby) is het prima. Wij zijn overigens groot (1,80 en 1,92) en dat is echt het probleem niet, maar als we bijvoorbeeld een nachtje weggaan en voor zoon het halve huis meeslepen (light packing met baby is echt onmogelijk hahah) dan zit de auto bomvol. We gaan deze zomer naar het buitenland op vakantie en gaan van tevoren zo'n dakkoffer erop installeren anders kunnen we zelf ook niks meenemen. Voor nu is het prima, maar ben benieuwd hoe lang we het hiermee volhouden als er ooit een 2e mag komen.

4 jaar geleden

Lijkt mij prima, met twee kinderen redden wij het nog met een citroen C1, zelfs als we een weekje weg gingen!

4 jaar geleden

Volgens mij ook goede keuze: zuinig en betrouwbaar!

4 jaar geleden

Als je een autostoel met een base hebt dan vind ik het zelf wel krap worden voorin om te zitten. Maargoed het past wel. Mijn kinderwagen kan in de achterbak van mijn (nieuwer model) yaris. Je zou dat even kunnen testen want als die op de achterbank moet dan wordt het wel meteen een stuk onhandiger.

4 jaar geleden

Overigens heb je wel isofix stoelen (bv maxi cosi axissfix) die minder plek in nemen, dat scheelt wel veel.

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties!