14 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb foto’s van de voor- en achterkant, dus mocht iemand ook foto’s hebben van zijn/haar nieuwe set dan zou dat super fijn zijn!

2 jaar geleden

Dit is de nieuwe, weet niet of je hier wat aan hebt

2 jaar geleden

En achterkant

2 jaar geleden

Onderop de stoel zit een sticker waarop staat uit welk jaar die komt. Staat die er nog op? Ik heb de nieuwe..weet niet of je wat aan de foto hebt.

2 jaar geleden

Als de afstand tussen de twee rugleuninkjes 2,5 cm is, dan heb je een oud model (van voor 2003). Als de ruimte ongeveer 3,5 cm is, dan heb je een nieuwe :)

2 jaar geleden

Twijfel je ook over de stoel zelf, of alleen over de newborn set? De nieuwe en oude newborn set zien er echt anders uit namelijk, dat is dus heel makkelijk te zien. - Nieuw model heeft een grijze hoes, oud model beige. - Nieuw model is platter/ondieper, oud model is meer een kuipvorm. - Nieuw model heeft een grijs tuigje, oud model beige met wit.

2 jaar geleden

Dank voor alle reacties! Het is een oude set dan!

2 jaar geleden

Weet een van jullie of het mogelijk is om een nieuwe set op de oude trip Trapp te zetten?

2 jaar geleden

Reactie op Kate90

Weet een van jullie of het mogelijk is om een nieuwe set op de oude trip Tr ...
Van welk jaar is je stoel?

2 jaar geleden

De nieuwe heeft gaatjes de oude niet, daar kun je het gemakkelijk aan zien.

2 jaar geleden

Reactie op Kate90

Weet een van jullie of het mogelijk is om een nieuwe set op de oude trip Tr ...
De newbornset blijkt niet op stoelen van voor 2003 te passen. De nieuwe en de oude newbornset niet. Beide sets passen wel op de stoelen van na 2003, is mij verteld bij de winkel.

2 jaar geleden

Reactie op Loon_21

De newbornset blijkt niet op stoelen van voor 2003 te passen. De nieuwe en ...
Oh top dank je! Wij mogen de Tripp Trapp van m’n schoonouders gebruiken waar m’n man vroeger nog op gezeten heeft. Zeker van voor 2003 dus ;) Maar daar hebben we dan in de newborn tijd niet zoveel aan.. Enige idee waar het hem in zit dat die sets daar niet op gaan?

2 jaar geleden

Reactie op Kate90

Oh top dank je! Wij mogen de Tripp Trapp van m’n schoonouders gebruiken waa ...
Ik heb tijdens mijn speurtocht op dit forum en Google wel hacks voorbij zien komen waardoor je die sets erop krijgt, maar dan moet je wel handig zijn!

2 jaar geleden

Het oude new born stoel is meer een kuipje. De nieuwe is platter qua houding, minder dieo