21 Reacties

2 jaar geleden

M鈥檔 dochters heten : Noor Safiya Inara en Liyana 馃グ Ik vind esra ook een mooie naam馃槏

2 jaar geleden

M鈥檔 dochters heten : Noor Safiya Inara en Liyana 馃グ Ik vind esra ook een mo ...
Hele mooie namen van jou dochtertjes 馃挒

2 jaar geleden

Heeeey lieffie wat leuk om te zien dat je een dochter krijgt馃槏馃槏 Als ik een dochtertje krijg willen we haar graag Sidra Leyla noemen. Sidra is de laatste boom in de hemel. En Leyla is de naam van mijn tante die is overleden. Allah bagislasin lieverd ben echt blij voorje鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Heeeey lieffie wat leuk om te zien dat je een dochter krijgt馃槏馃槏 Als ik een ...
Dankjewel schat! Hoe gaat t met je? 鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op mc.k

Dankjewel schat! Hoe gaat t met je? 鉂わ笍
Gaat wel goed! Ben nu inmiddels ronde 4 en al 10 dagen overtijd maar nogsteeds geen positieve test. Heb inmiddels al controle gehad bij de gynae en ze gaf aan dat ik een hele dunne baarnmoederslijmvlies heb dat het lastig is dat het eitje zich innestelt. Maar we gaan het zien馃崁馃挆

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heten: Havva & Zahra

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Gaat wel goed! Ben nu inmiddels ronde 4 en al 10 dagen overtijd maar nogste ...
Komt goed in sha Allah! 馃 dualarimdasin. Gelukkig is er niets ergs aan de hand!

2 jaar geleden

Ik vind Neslisah ook wel een mooie naam, volgens mij is het een turkse naam

2 jaar geleden

Ik heb mijn dochter Irem genoemt. Betekent een tuin in het hemel 馃檲

2 jaar geleden

Wij zoeken ook (alvast) naar Islamitische namen en dan vooral kort, liefst 4 letters, passend bij mn eerste zoon Noah. Voor een meisje vind ik Elif prachtig!

2 jaar geleden

Als we een meisje zouden krijgen, zou ze Ela heten. Ook op ons lijstje: - J眉lide - Merve - Gamze - Nevin - Azra - Elif - Asli

2 jaar geleden

Esila Mira Liya Alina Miray Arya Arya liya Mira lina

2 jaar geleden

Zayna Aliyaa Azra Duaa

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heet Du芒 :)

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heet Du芒 :)
Dit is veruit mijn favoriet. We hebben het laatst aan de Imaam gevraagd alleen hij had dat nog nooit gehoord dus wist het niet 馃ズ

2 jaar geleden

Reactie op mc.k

Dit is veruit mijn favoriet. We hebben het laatst aan de Imaam gevraagd all ...
Klopt dua wordt niet vaak gebruikt als voornaam komt ook niet in de koraan maar mijn dochtetje heeft wel een 2e naam dat wel uit de koraan komt. 鈽猴笍 Als je denkt hmmm staat niet in de koraan maar wil het wel kan je altijd een 2e gebruiken dat wel iit de koraan voorkomt en dan gebruik je als roepnaam 1 of 2 鈽猴笍.

2 jaar geleden

Klopt dua wordt niet vaak gebruikt als voornaam komt ook niet in de koraan ...
We dachten sws om Dua als 2e naam te doen. Vind t zoooo mooi!

2 jaar geleden

Ow ja en Ecrin vind ik super mooi! Dat betekent Allahin hediyesi 鉂わ笍. Die staat ook in de kuran 鈽猴笍.

2 jaar geleden

Reactie op mc.k

We dachten sws om Dua als 2e naam te doen. Vind t zoooo mooi!
Haha jaaa馃檴馃檴 ik weet me schoonmoeder wou het graag en het klonk mooi in mijn oren want had het nooit gehoord om als naam te noemen.

2 jaar geleden

Haha jaaa馃檴馃檴 ik weet me schoonmoeder wou het graag en het klonk mooi in m ...
Heel mooi! 馃槏