Turkse/Islamitische meisjesnamen.

mc.k
één maand geleden
Volgen
Wij krijgen een dochtertje en zijn dus op zoek naar een Turkse/Islamitische naam. Brand los 🌸
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
21 reacties
MichelleGD
één maand geleden
M’n dochters heten : Noor Safiya Inara en Liyana 🥰 Ik vind esra ook een mooie naam😍
  • Rapporteren
mc.k
één maand geleden
Reactie op MichelleGD
M’n dochters heten : Noor Safiya Inara en Liyana 🥰 Ik vind esra ook een mooie naam😍
Hele mooie namen van jou dochtertjes 💞
  • Rapporteren
cadeautjeee
één maand geleden
Heeeey lieffie wat leuk om te zien dat je een dochter krijgt😍😍 Als ik een dochtertje krijg willen we haar graag Sidra Leyla noemen. Sidra is de laatste boom in de hemel. En Leyla is de naam van mijn tante die is overleden. Allah bagislasin lieverd ben echt blij voorje❤️
  • Rapporteren
mc.k
één maand geleden
Reactie op cadeautjeee
Heeeey lieffie wat leuk om te zien dat je een dochter krijgt😍😍 Als ik een dochtertje krijg willen we haar graag Sidra Leyla noemen. Sidra is de laatste boom in de hemel. En Leyla is de naam van mijn tante die is overleden. Allah bagislasin lieverd ben echt blij voorje❤️
Dankjewel schat! Hoe gaat t met je? ❤️
  • Rapporteren
cadeautjeee
één maand geleden
Reactie op mc.k
Dankjewel schat! Hoe gaat t met je? ❤️
Gaat wel goed! Ben nu inmiddels ronde 4 en al 10 dagen overtijd maar nogsteeds geen positieve test. Heb inmiddels al controle gehad bij de gynae en ze gaf aan dat ik een hele dunne baarnmoederslijmvlies heb dat het lastig is dat het eitje zich innestelt. Maar we gaan het zien🍀💗
  • Rapporteren
Zoe198921
één maand geleden
Mijn dochtertje heten: Havva & Zahra
  • Rapporteren
mc.k
één maand geleden
Reactie op cadeautjeee
Gaat wel goed! Ben nu inmiddels ronde 4 en al 10 dagen overtijd maar nogsteeds geen positieve test. Heb inmiddels al controle gehad bij de gynae en ze gaf aan dat ik een hele dunne baarnmoederslijmvlies heb dat het lastig is dat het eitje zich innestelt. Maar we gaan het zien🍀💗
Komt goed in sha Allah! 🤍 dualarimdasin. Gelukkig is er niets ergs aan de hand!
  • Rapporteren
Anonimaa
één maand geleden
Ik vind Neslisah ook wel een mooie naam, volgens mij is het een turkse naam
  • Rapporteren
Iremerve
één maand geleden
Ik heb mijn dochter Irem genoemt. Betekent een tuin in het hemel 🙈
  • Rapporteren
mamma91
één maand geleden
Wij zoeken ook (alvast) naar Islamitische namen en dan vooral kort, liefst 4 letters, passend bij mn eerste zoon Noah. Voor een meisje vind ik Elif prachtig!
  • Rapporteren
FDU
één maand geleden
Als we een meisje zouden krijgen, zou ze Ela heten. Ook op ons lijstje: - Jülide - Merve - Gamze - Nevin - Azra - Elif - Asli
  • Rapporteren
saadett
één maand geleden
Esila Mira Liya Alina Miray Arya Arya liya Mira lina
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Mijn dochtertje heet Duâ :)
  • Rapporteren
mc.k
één maand geleden
Reactie op verwijderd lid
Mijn dochtertje heet Duâ :)
Dit is veruit mijn favoriet. We hebben het laatst aan de Imaam gevraagd alleen hij had dat nog nooit gehoord dus wist het niet 🥺
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Reactie op mc.k
Dit is veruit mijn favoriet. We hebben het laatst aan de Imaam gevraagd alleen hij had dat nog nooit gehoord dus wist het niet 🥺
Klopt dua wordt niet vaak gebruikt als voornaam komt ook niet in de koraan maar mijn dochtetje heeft wel een 2e naam dat wel uit de koraan komt. ☺️ Als je denkt hmmm staat niet in de koraan maar wil het wel kan je altijd een 2e gebruiken dat wel iit de koraan voorkomt en dan gebruik je als roepnaam 1 of 2 ☺️.
  • Rapporteren
mc.k
één maand geleden
Klopt dua wordt niet vaak gebruikt als voornaam komt ook niet in de koraan maar mijn dochtetje heeft wel een 2e naam dat wel uit de koraan komt. ☺️ Als je denkt hmmm staat niet in de koraan maar wil het wel kan je altijd een 2e gebruiken dat wel iit de koraan voorkomt en dan gebruik je als roepnaam 1 of 2 ☺️.
We dachten sws om Dua als 2e naam te doen. Vind t zoooo mooi!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Ow ja en Ecrin vind ik super mooi! Dat betekent Allahin hediyesi ❤️. Die staat ook in de kuran ☺️.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Reactie op mc.k
We dachten sws om Dua als 2e naam te doen. Vind t zoooo mooi!
Haha jaaa🙊🙊 ik weet me schoonmoeder wou het graag en het klonk mooi in mijn oren want had het nooit gehoord om als naam te noemen.
  • Rapporteren
mc.k
één maand geleden
Haha jaaa🙊🙊 ik weet me schoonmoeder wou het graag en het klonk mooi in mijn oren want had het nooit gehoord om als naam te noemen.
Heel mooi! 😍
  • Rapporteren