14 Reacties

3 jaar geleden

Ik hoop dat ik mij over een paar dagen jij kan aansluiten in deze groep 馃槀 donderdag zou ik ongesteld moeten worden

3 jaar geleden

Reactie op Anneie

Ik hoop dat ik mij over een paar dagen jij kan aansluiten in deze groep 馃槀 ...
O spannend zeg! Ik hoop het ook voor je! Wanneer ga je testen?

3 jaar geleden

Hey! Je kan lid worden van de geboorteclub april 2023 :)

3 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Hey! Je kan lid worden van de geboorteclub april 2023 :)
oke bedankt voor de tip! Ga ik eens even opzoeken馃榾

3 jaar geleden

Ja, ik sluit aan! Ongeveer uitgerekend op 2 april. Eerste echo 18 augustus. M鈥檔 tweede zwangerschap. Oudste zoontje is nu 14 maanden.

3 jaar geleden

Ik sluit graag aan. Als alles goed gaat 2 april uitgerekend 19-8 eerste echo Het is de eerste vind het allemaal zo onwijs spannend De tijd kan mij niet snel genoeg gaan tot de 19de 馃崁

3 jaar geleden

Reactie op Lizzette

Ik sluit graag aan. Als alles goed gaat 2 april uitgerekend 19-8 eerste e ...
Ha wat leuk, zelfde datum 馃槃

3 jaar geleden

Hier uitgerekend 4 april Vandaag 1ste echo gehad

3 jaar geleden

Reactie op M & H. 鉂わ笍

Jeetje wat spannend! Was alles goed? Was er al een hartje te zien? Gefeliciteerd 馃崁

3 jaar geleden

Reactie op M & H. 鉂わ笍

Gefeliciteerd. Waarom al zo vroeg? Bij mij doen ze het bij 7 weken vanwege vorige zwangerschap missed abortion op 12 wk. Maar mijn vk zei dat ze het liever niet eerder doen vanwege nog geen hartactie voor 7 weken.

3 jaar geleden

Vorige maand miskraam gehad met 5 weken, net terug van vakantie.. dus ik hoor ook bij het clubje van April 馃槏

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allen! 馃グ ik sluit graag aan 馃 Volgende week vrijdag mijn eerste echo (op 6 weken) ivm een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en een miskraam. Spannend weer 馃檹

3 jaar geleden

Hi allemaal , Ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wisten jullie dat wij voor elke maand een geboorteclub hebben. Dit is de link voor de maand april https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-april-2023. Hier vind je meer dames die zijn uitgerekend in april 2023. Ik nodig jullie uit om daar verder te kletsen . Dit topic zal gesloten worden. Liefs, Jaleesa|Moderator