13 Reacties

3 jaar geleden

Hoi mijn uitgerekende datum is 09-08-2023 is mijn 4de zwangerschap maar tweede kindje opkomst ik weet nog niet wat het wordt moet nog 2 weken wachten tot 20weken echo

3 jaar geleden

Mijn uitgerekende datum is 21 augustus. Willen het geslacht pas bij de geboorte weten 鈽猴笍 dit is 2e zwangerschap (eerste ge毛indigd met 7 weken) en 1e kindje 馃グ

3 jaar geleden

Er is een leuke geboorteclub op dit forum waar al veel augustus- ouders zich verzameld hebben. Misschien leuk om daar bij aan te sluiten? Wij verwachten ons tweede kindje, dit is de derde zwangerschap, eerste week augustus en willen het geslacht pas weten bij geboorte.

3 jaar geleden

6 augustus uitgerekend en het wordt een meisje, eerste kindje 馃挄

3 jaar geleden

Reactie op Blijeitje93

Mijn uitgerekende datum is 21 augustus. Willen het geslacht pas bij de gebo ...
Wat ontzettend spannend! Je bent een geduldig persoon...

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Er is een leuke geboorteclub op dit forum waar al veel augustus- ouders zic ...
Ik ben lid van de geboorteclub alleen begrijp ik het niet helemaal want zie ik heel veel andere berichten...

3 jaar geleden

6 augustus uitgerekend en het wordt een meisje, eerste kindje 馃挄
Leuk. Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Hoi mijn uitgerekende datum is 09-08-2023 is mijn 4de zwangerschap maar twe ...
De tijd gaat super snel... dus de 2 weken vliegen voorbij. Heb je nu al een zoon of een dochter?

3 jaar geleden

21 augustus uitgerekende datum. Wij krijgen een jongen. 3e zwangerschap maar eerste kindje. 鈾ワ笍 vandaag 19+2 maar ik voel de baby nog niet.

3 jaar geleden

Ik ben uitgerekend 18 augustus. Dit is mijn eerste zwangerschap en we verwachten een jongetje! 馃挋

3 jaar geleden

Reactie op Mommy Of 4 Girls

De tijd gaat super snel... dus de 2 weken vliegen voorbij. Heb je nu al een ...
Hoi ja ik heb nu een zoontje van 4

3 jaar geleden

Reactie op Mommy Of 4 Girls

De tijd gaat super snel... dus de 2 weken vliegen voorbij. Heb je nu al een ...
En het wordt een meisje 鈽猴笍馃グ

3 jaar geleden

Hoi! We hebben voor alle zwangere dames een geboorteclub. Er is dus ook al een geboorteclub waar je heel veel andere (toekomstige) mama's tegenkomt die in augustus zijn uitgerekend. Die kan je hier vinden: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-augustus-2023 Om het forum overzichtelijk te houden wil ik jullie vragen om daar verder te praten en ga ik dit topic sluiten. Liefs, Micky