27 Reacties
3 dagen geleden
Gefeliciteerd allemaal!🥰 Ik ben, op m’n eigen verjaardag, 9 augustus uitgerekend. Dit is ons eerste kindje.🍀 Wij willen het geslacht niet weten. Ik ben verder vooral heel moe, snel buiten adem (terwijl ik best sportief ben), opgeblazen en heb last van m’n onderrug😅 Herkennen meer dit?
3 dagen geleden
Reactie op Audrey9889
Gefeliciteerd allemaal!🥰 Ik ben, op m’n eigen verjaardag, 9 augustus uitge ...
Gefeliciteerd! Wat leuk😍 ja dat opgeblazen herken ik jeel goed! Ik lijk wel 5 maanden zwanger 😂 draag mn zwangerschapsbroek al. Nu kon ik bij mijn eerste mn kleding al niet meer aan met 10 weken, dus ben benieuwd nu! Heel opgeblazen buik! Verder ook idd heel erg buiten adem
3 dagen geleden
Wat weten jullie dit allemaal snel. Ik hem me eerste echo over 3 weken. En als ik zelf tel kom ik gok ik ook rond begin augustus uit, maar eerst de eerste echo maar eens afwachten.
2 dagen geleden
Reactie op BabyMamaJ
Gefeliciteerd! Wat leuk😍 ja dat opgeblazen herken ik jeel goed! Ik lijk we ...
Dankjewel, jij ook gefeliciteerd!🥰 Oh, echt he!? Ik heb steeds na het avondeten dat ik wel 5 maanden zwanger lijk😆 ‘s ochtends is dat weer afgenomen. Maar het veranderen van je lichaam gaat bij jou echt snel dus! Ergens ook weer fijn die bevestiging denk ik☺️ Ik ben super benieuwd naar het verloop. Dit is onze eerste, dus heb nog geen ervaring.
2 dagen geleden
Reactie op Lindazw
Gefeliciteerd ook, wat toevallig op je verjaardag! Herkenbaar allemaal... � ...
Dankjewel! Ja, dat vinden wij ook! Wat een timing🤣 Haha! Ik heb 24 december mijn eerste echo. Ik ben heel benieuwd hoe het dan gaat🥰
2 dagen geleden
Hier ook 2e kindje (4e zwangerschap) uitgerekend 7 augustus. Volgende week vrijdag eerste echo ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap eerder dit jaar. Spannende weken 🤞🏻 maar vooralsnog oplopende testen en geen bloed 🩸
2 dagen geleden
Gefeliciteerd allemaal! 🍼 ik ben nu bijna 5 weekjes zwanger van de derde 🫶🏻
rond 6 augustus uitgerekend zoals het nu lijkt. vandaag toevallig bij de gyn geweest voor controle cysten baarmoedermond. was gelukkig allemaal goed, maar heeft ze ook nog even gekeken of ze wat kon zien.
het was heeeel iniemiene op de echofoto. een stipje haha.
maar het zat in ieder geval op de goede plek en ze zag verder niks bijzonders.
vanniddag ingeschreven bij de verloskundige.
verder niet echt klachten... wel hele zachte borsten.. 😄
ik twijfel of ik het geslacht wil weten... ben al verrijkt met 2 boys 🥰 van 4 jaar en 11 maanden..
2 dagen geleden
Reactie op mamavanr33
Gefeliciteerd allemaal! 🍼 ik ben nu bijna 5 weekjes zwanger van de derde ...
Gefeliciteerd! Wat grappig. Mijn zoontje is ook 11 maanden!
2 dagen geleden
Heey allemaal!
Ik ben zwanger van de 3e (vierde zwangerschap).
Uitgerekend op 5 augustus, maar verwacht nog iets op te schuiven, dat had ik bij mijn eerdere zwangerschappen ook.
Nog niet echt klachten, wel wat vermoeid en een zwaar gevoel op de maag, maar verder valt t nog erg mee.
Ik heb al een dochter van 6 en een zoontje van 3. Ik wist het toen van beide, maar denk dat ik het nu niet wil weten. Al denkt mijn man er anders over🤪
23 december de eerste echo🥰
2 dagen geleden
Reactie op xxnatasjaxx1
Gefeliciteerd! Wat grappig. Mijn zoontje is ook 11 maanden!
ohw wat leuk! wanneer word hij 1 ? Mijn zoontje word 20 dec 1 jaar!
vind het best wel spannend zo vlot op elkaar haha maar ook wel heel leuk🫶🏻