192 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd🤗 en laten we hopen op en goed en gezonde zwangerschap

5 jaar geleden

Gefeliciteerd xxx

5 jaar geleden

Gefeliciteerd 🥳 hier bevallen van een icsi kindje. Bijzonder hè dat je dan na zoveel jaren ineens positieve test heb 🥰

5 jaar geleden

Gefeliciteerd 🥳🥳🍀ik duim met je mee dat het goed blijft gaan. Ik ben ook via ivf zwanger ietsje langer 6+2 dus ben uitgerekend eind april hopelijk als alles goed blijft gaan. Maandag mijn eerste echo en hopelijk is alles goed..🤰💕🍀🍀ik wens je een mooie en fijne zwangerschap toe.. 💕🍀🍀

5 jaar geleden

Gefeliciteerd 🥳 hier bevallen van een icsi kindje. Bijzonder hè dat je dan ...
Gefeliciteerd met je kindje! Ja, we zijn maart 2015 gestart met proberen. Sinds 2017 in behandeling ziekenhuis. Maart 2020 eerste zwangerschap, helaas miskraam met 8 weken...

5 jaar geleden

Gefeliciteerd 🥳🥳🍀ik duim met je mee dat het goed blijft gaan. Ik ben ook ...
Jij ook gefeliciteerd! Wat spannend zeg! Succes maandag 😊.

5 jaar geleden

Reactie op Joepie87

Jij ook gefeliciteerd! Wat spannend zeg! Succes maandag 😊.
Dankje echt super spannend het was mijn 1ste ivf behandeling en maar 2 eitjes bij punctie en 1 goede embryo dus ik vind het een wondertje .Dus nu kijk ik maar een beetje stap voor stap.. ik durf niet teveel vooruit te kijken.. eerst was het van prikken naar punctie naar terugplaatsing en nu ga ik van echo tot echo 😅😅 ik hoop zo erg maandag op een goede echo..

5 jaar geleden

Reactie op Joepie87

Gefeliciteerd met je kindje! Ja, we zijn maart 2015 gestart met proberen. ...
Pff heftig hoor. Ook erg spannend omdat je al miskraam gehad heb, probeer positief te blijven. Gaat helemaal goed komen.

5 jaar geleden

Dankje echt super spannend het was mijn 1ste ivf behandeling en maar 2 eitj ...
Oh wauw, echt een wondertje dan ja! Wij zitten nu in ivf traject met eiceldonatie. Mijn eigen eicellen willen niet rijpen. 8 eitjes, alle 8 bevrucht, 1 verse terugplaatsing en 5 ingevroren. Van nr3 even zwanger geweest en nu dus van nr. 4. 😊🤞🏻

5 jaar geleden

Gefeliciteerd 💝 ik duim voor een goede zwangerschap 🍀🍀🍀

5 jaar geleden

Gefeliciteerd, hier 7 weken zwanger van eeste icsi. Het zijn er 2🥰😍

5 jaar geleden

Gefeliciteerd, hier 7 weken zwanger van eeste icsi. Het zijn er 2🥰😍
Zo, meteen dubbelop! Gefeliciteerd! Had je twee embryo's teruggeplaatst gekregen of is ie gaan delen?

5 jaar geleden

Gefeliciteerd ik ben ook zwanger geraakt door IVF 1e ronde🥰 geniet ervan

5 jaar geleden

Reactie op alinayaz

Gefeliciteerd ik ben ook zwanger geraakt door IVF 1e ronde🥰 geniet ervan
Spannend! Echo al gepland? Ik mag op 22 september met 7 weken, vanwege vroege miskraam vorige keer. Zo spannend!

5 jaar geleden

Reactie op Joepie87

Spannend! Echo al gepland? Ik mag op 22 september met 7 weken, vanwege vroe ...
Volgende week een echo met 6+3 🥰 zo spannend allemaal 😍

5 jaar geleden

Reactie op alinayaz

Volgende week een echo met 6+3 🥰 zo spannend allemaal 😍
Ik ook maandag bij 6+6 Ik ben nu al zo zenuwachtig hoop zo op een goede echo. Heb ook niet echt zwangerschap symptonen niet misselijk ofzo. Dus hoop dat alles ok is..🍀🍀🙏🤰

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Begrijp dat het spannend is, maar wat een mooi nieuws 😃 Wij mogen volgende week testen na onze 1e ivf poging. Welke test had jij gebruikt op dag 12?

5 jaar geleden

Gefeliciteerd hier 12 mei bevallen van een ivf kindje😍 hoop dat alles goed gaat voor jullie💕

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Begrijp dat het spannend is, maar wat een mooi nieuws 😃 Wij ...
Ik heb deze testen via bol besteld. 6 stuk in verpakking. Succes met de laatste 'wachtdagen'. Al last van kwaaltjes? Of merk je niks?

5 jaar geleden

Reactie op Joepie87

Ik heb deze testen via bol besteld. 6 stuk in verpakking. Succes met de laa ...
Bedankt voor je reactie! Ga ik die ook eens bestellen. Kun je tenmiste ook nog een paar dagen extra proberen als ie niet gelijk positief is, haha. Nou ik heb behoorlijk last van kwaaltjes, maar dat kan ook van de Utrogestan zijn zeggen ze, dus het is echt afwachten tot de test. Merkte jij bepaalde symptomen op vóór de test?