43 Reacties

4 jaar geleden

Ohhh leuk, ik weet niet precies zeker hoelang ik zwanger ben, 28december spiraal verwijderd, 31 december iets ongesteld geweest, en 20 januari al een positieve test in de handen, de verloskundige heeft me eerst op 7 oktober gezet. Ik ben in verwachting van ons 4de kindje🥰

4 jaar geleden

Als je je uitgerekende datum in je profiel zet kom je vanzelf in de geboorteclub van okt 2022 terecht.

4 jaar geleden

Als je je uitgerekende datum in je profiel zet kom je vanzelf in de geboort ...
Ik heb dat gedaan, dus ik hoef nu niks te doen om bij de oktober groep te komen?

4 jaar geleden

Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 1 oktober en nu ben ik 5+3. Mijn eerste afspraak moet nog gemaakt worden, de verloskundige belt mij terug voor een intakegesprek en de eerste afspraak. Spannend zeg!

4 jaar geleden

Reactie op Anna000

Ik heb dat gedaan, dus ik hoef nu niks te doen om bij de oktober groep te k ...
Als het goed is zie je deze dan nu bij je groepen staan

4 jaar geleden

Spannende tijd hè! Ik ben nu pas 4+6 en op 5 okt uitgerekend. Ik heb op 15 feb me eerste echo, jij?

4 jaar geleden

Hoi! ben nu 5+1 ongeveer, begin oktober uitgerekend denk ik.. 21 feb eerste echo, duurt nog zo lang🥰

4 jaar geleden

Zat ook in die vorige groep indd. Blijkbaar nu 4+4 weken nu. Echt spannend. Ben onlangs verhuisd, dus moet nog even een huisarts/verloskundige zoeken eerst. Moet je nou eigenlijk een afspraak maken bij de huisarts? Of verloskundige (afzonderlijk van elkaar?) Zoals het er nu uitziet, uitgerekend op 8 oktober. First child!

4 jaar geleden

Jaaa leuk! Bij mij is het nog niet zeker. 15 feb eerste echo, maar als ik hem zelf uitreken dan is het 1 okt! Die dagen wachten duren echt onmogelijk lang😬

4 jaar geleden

Hoi dames, Hier ook een positieve test, laatste menstruatie was 31-12-21. We hebben 21-2 onze eerste echo, zo spannend 🤞🏼🍀

4 jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Zat ook in die vorige groep indd. Blijkbaar nu 4+4 weken nu. Echt spannend. ...
bij ons alleen verloskundige, later wel ff huisarts bellen met de datum dat je bent uitgerekend

4 jaar geleden

Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 1 oktober en nu ben ik 5+3. M ...
Volgens de berekingen van deze site lopen we dan exact synchroom. Ik moet nog een afspraak maken bij de vk... dan zal ik wel een definitieve datum krijgen. Spannend allemaal hè! Is het jouw eerste kindje? Voor ons wel... niet de eerste zwangerschap. De vorige helaas buitenbaarmoederlijk in de beginfase, dus vandaar nu heel spannend!

4 jaar geleden

Ik vind het nu al leuk dat we in hetzelfde schuitje zitten met elkaar! Fijn ook dat we elkaar hier van wat adviezen kunnen voorzien. Korte intro is misschien wel leuk om elkaar te leren kennen. 😊 Ik ben Anouk, 38 jaar en woon met mijn vriend samen, sinds vorig jaar een huisje gekocht in Veldhoven. Vriendje lief is 28 en we zijn nu vijf jaar samen. Dat verklaart deels de reden voor mijn wat latere moederschap. Nu is voor ons het moment en valt alles (hopelijk) op z'n plaats. In de afgelopen jaren een bewust afgebroken zwangerschap gehad en een buitenbaarmoederlijke. Dus vandaar nu nog even spannend en voorzichtig enthousiasme, aangezien je bij buitenbaarmoederlijk ook positief test. Nu nog niet gebeld met vk, dus nog geen exacte data, maar volgens de 24 baby calculator zou t 1 oktober moeten zijn en zou ik nu dan in de vijfde week zitten. Ik hou jullie op de hoogte en ben verder ook benieuwd naar jullie verhalen!

4 jaar geleden

Reactie op The_Anouk

Ik vind het nu al leuk dat we in hetzelfde schuitje zitten met elkaar! Fijn ...
Leuk, een voorstel rondje🥰 Ik ben angelique, woon helemaal boven in de provincie groningen. Ik ben 32 en mijn man 29, wij zijn 10 jaar getrouwd. Onze oudste zoon is 10, de middelste zoon is 8, en onze jongste dochter is 3. Nu ben ik dus in verwachting van ons 4de kindje. Regelmatig goed misselijk, pijnlijke borsten en super moe, dus ik voel het goed🙈

4 jaar geleden

Leuk dames een voorstel rondje! Mijn naam is Lisa, ben 25 jaar en afgelopen september getrouwd, mijn man is 35. In oktober hebben we helaas een miskraam gehad, op de eerste echo in september bleek er geen hartactiviteit. Ik heb 2 kuren gehad om het vruchtje af te laten stoten, echter bleef er restweefsel achter wat maakte dat ik begin november een curettage heb ondergaan. Gelukkig is dat goed verlopen en mochten we snel opnieuw aantellen. Nu heel spannend dus ook voor de eerste echo. ☺️🍀

4 jaar geleden

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier! Ik heb gisteren een positieve test gedaan. Ontzettend blij maar ook spannend. Ik begon gisteren ook aan een nieuwe baan 😅 Ik durf nog niet helemaal blij te zijn omdat het eerder mis is gegaan bij 4 weken, 5 dagen. Ik zit nu op 4 weken en 2 dagen. Ik vraag mij ook af hoe ik dit verborgen moet houden. De meeste van mijn vrienden letten heel erg op me omdat ze weten dat ik ermee bezig ben. 1 drankje afslaan en ik val door de mand.. ook ben ik degene die altijd rauw vlees en vis bestel 😅 ik kan moeilijk iedereen tot 12 weken ontwijken 😆 Zijn er meer mensen die hier ‘last’ van hebben?

4 jaar geleden

Hoii!! Ik ben zojuist aangemeld. Ik ben nu 4+2 9 okt uitgerekend. Ik vind weer spannend allemaal 🤗 2e kindje

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Zal mij ook voorstellen. Ik ben Pitrosina 33 jaar en kom uit Almelo. Mijn man is 34 en zijn nu 8 jaar samen. Hij heeft uit een vorige relatie een zoon van nu 11 die volledig bij ons woont en zelf hebben wij een zoontje van 4,5. Dit wordt dus mijn tweede zwangerschap en ons derde kindje 🥰 Maandag was mijn NOD en ook pas sinds die dag een duidelijke positieve test. Als ik zelf bereken zal mijn uitgerekende datum rond 13 oktober liggen. Leuk om hier een beetje ervaringen te delen!

4 jaar geleden

Reactie op anouk1999

bij ons alleen verloskundige, later wel ff huisarts bellen met de datum dat ...
Oke dankje! Dan moet ik daar dus ook even op zoek!

4 jaar geleden

Reactie op enjoy92

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier! Ik heb gisteren een positieve test gedaan. ...
Haha ik ben ook allerlei plannen aan het verzinnen ja! Heb sowieso gezegd tegen iedereen dat ik ook niet meer drink nu ik zwanger wil worden. Je weet nooit wanneer het raak is en dan zou t in de eerste weken ook niet slim zijn om al te drinken enzo. Misschien heb je daar iets aan. Bij mij is het ook misgegaan vorige keer, dus om die reden weet iedereen wel dat ik er nu heel secuur mee om ga vooraf al. En wat betreft de 12 weken, die wacht ik dit keer niet af. Onze ouders vertellen we het eerder, zodat ze ook niet voor verrassingen komen te staan bij een eventuele miskraam.