89 Reacties

vorige maand

Ik ben 17 september uitgerekend, ben er net een paar dag achter gekomen weer zwanger te zijn. Heb nog een zoontje van 6, die gaat zo blij zijn!

vorige maand

Gefeliciteerd ! Ik ben als het goed 16 september uitgerekend! Dit zal ons derde kindje zijn. De oudste twee zijn nu 7 en bijna 5 💙💙 benieuwd wanneer afspraak bij de verloskundige gaat zijn. Heb jij die al?

vorige maand

Gefeliciteerd beiden! Hier volgens eigen berekening 3 september uitgerekend van ons 2e kindje. 26 januari staat de 1e echo gepland met 8+4.

vorige maand

Hoi hoi ! Gefeliciteerd allemaal🩷💙 als het goed is ben ik rond 14 september uitgerekend van mijn 2e kindje! 21 januari de eerste echo met 7 weken!

4 weken geleden

Jullie ook gefeliciteerd! Ik heb nog niets gehoord maar dat zal komende week wel komen. Hoe voelen jullie je tot nu toe? Ik merkte het eigenlijk al meteen dat ik zwanger was. Misselijk in de avond en wat maagzuur. Dat had ik ook bij de zwangerschap van beide jongens.

4 weken geleden

Reactie op liv-23

Jullie ook gefeliciteerd! Ik heb nog niets gehoord maar dat zal komende we ...
Ik heb enorme eetlust! Dat had ik bij mijn zoontje ook, als ik niet eet ben ik ook echt misselijk. Oh en ik ben zo enorm moe!

4 weken geleden

Ik had gisteren een positieve early test, en vanochtend een normale licht positief. Dus hopelijk sluit ik me hierbij aan. Hebben 1 kindje toevallig ook van september, en ben zelf ook van september 🫣 de vorige x was ik een dag voor mijn verjaardag uitgerekend, ze is uiteindelijk 2 weken eerder geboren, zou nu rond haar verjaardag dus uitgerekend zijn dan 🤣🫣

4 weken geleden

Gefeliciteerd allemaal 💗🙏🏻 volgens de app rond 4 september uitgerekend van ons 2e kindje. Zo blij! Maar ook zo spannend. 19 januari eerste echo!

4 weken geleden

Verder trouwens qua symptomen valt het nu nog mee. (5 wk en 5 dagen) Heb wel echt opvliegers niét normaal en heel veel honger. Nog niet misselijk oid gelukkig. Vermoeidheid valt ook nog mee! 🙈

4 weken geleden

Honger ook herkenbaar maar wel kleine porties en inderdaad als ik niet eet dan word ik ook weeïg op de maag

4 weken geleden

Ik ben uitgerekend rond 11 september! Over 2 weken de eerste echo ❤️

4 weken geleden

Hallo! Ik ben achtergekomen dat ik zwanger ben van ons 3e kindje. Ik ben in de tweede helft van september uitgerekend. Ik vind het erg leuk maar ook spanned. Mijn baarmoeder drukt voortdurend. Verder heb ik nog geen klachten. Bij de vorige 2 zwangerschappen ben ik tot de 16e week er misselijk geweest maar het begon pas 1 week na NOD. Dus ik heb nog 1 week te tijd 😅 Ben de vriezer aan het volstoppen met maaltijden voor de dagen dat ik koken te uitdagend zal vinden 😅

3 weken geleden

Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben 18 september uitgerekend van mijn eerste kindje! 🩷🩵

3 weken geleden

Wat fijn dat we hier kunnen delen! Uitgerekende datum 5 september voor mijn eerste kindje! Na tweede ICSI behandeling. De 23e de eerste echo. Vind het super spannend. Steekjes in mijn baarmoeder en soms enorme honger maar op andere momenten voel ik weer niks bijzonders. Het lijkt te wisselen bij mij de klachtjes en voel ze liever wel dan niet op dit moment.

3 weken geleden

Hoi hoi, Ik ben op 1 januari erachter gekomen dat ik opnieuw zwanger ben. Na bloedprikken en vroege echo’s, erachter gekomen dat ik een late eisprong heb gehad en momenteel rond de 5 weken zwanger ben. Ik vind dit enorm spannend en voel ook angst, omdat ik al een dochter heb van 5 jaar en een zoontje van net 7 maanden oud. Straks heb ik dus 2 onder 2. Volgende maand stond eigenlijk mijn sterilisatie gepland… Een abortus zie ik toch vanaf, ookal had ik dat wel overwogen. Met heel veel angst en paniek, toch maar dit avontuur aangaan…

3 weken geleden

Gefeliciteerd allemaal!! Hier nu ong. 5 weken zwanger van ons 3e kindje, zo blij en spannend! 🤞🥰 Hopelijk blijft het bij ons allemaal goed gaan!! Over 2,5 week de eerste echo!

3 weken geleden

Hi, uitgerekend op ongeveer 11 september. Wij hebben 1 dochter van 5 en 1,5 jaar geleden een miskraam gehad. Bij de tweede echo bleek het hartje niet meer te kloppen. Dus dit is weer ontzettend spannend of het deze keer goed gaat. Ik ben de hele dag door misselijk en ook moe/geen energie.

3 weken geleden

Hi allemaal, gefeliciteerd !! Wat zijn jullie klachten geweest voor de positieve test? Iemand met gevoelige borsten? Hoe voelt dat, jeuk of echt pijn? En tijdens bewegen of ook in rust?

2 weken geleden

Reactie op Klavertjevier11

Hi allemaal, gefeliciteerd !! Wat zijn jullie klachten geweest voor de posi ...
Achteraf voornamelijk gemerkt aan een soort afkeer voor mijn standaard ontbijt, wat ik al jaren hetzelfde neem 🤣 En krampen die meer voelde als bij ovulatie dan bij menstruatie krampen Nu ook opgeblazen buik en inderdaad af en toe pijnlijke borsten. Bij mij voelt het meer als een soort steekjes af en toe. Denk me ook aan te kunnen sluiten in dit topic, maar ik heb pas net afgelopen woensdag voor het eerste positief getest rond mijn NOD, dus nog heel nieuw allemaal. Zelf uitgerekende datum ligt rond 23 september.

2 weken geleden

Reactie op Bóbr

Achteraf voornamelijk gemerkt aan een soort afkeer voor mijn standaard ontb ...
Bedankt voor je reactie! Gefeliciteerd!!🫶🏼