11 Reacties

6 dagen geleden

Ik ben 17 september uitgerekend, ben er net een paar dag achter gekomen weer zwanger te zijn. Heb nog een zoontje van 6, die gaat zo blij zijn!

4 dagen geleden

Gefeliciteerd ! Ik ben als het goed 16 september uitgerekend! Dit zal ons derde kindje zijn. De oudste twee zijn nu 7 en bijna 5 馃挋馃挋 benieuwd wanneer afspraak bij de verloskundige gaat zijn. Heb jij die al?

3 dagen geleden

Gefeliciteerd beiden! Hier volgens eigen berekening 3 september uitgerekend van ons 2e kindje. 26 januari staat de 1e echo gepland met 8+4.

3 dagen geleden

Hoi hoi ! Gefeliciteerd allemaal馃┓馃挋 als het goed is ben ik rond 14 september uitgerekend van mijn 2e kindje! 21 januari de eerste echo met 7 weken!

3 dagen geleden

Jullie ook gefeliciteerd! Ik heb nog niets gehoord maar dat zal komende week wel komen. Hoe voelen jullie je tot nu toe? Ik merkte het eigenlijk al meteen dat ik zwanger was. Misselijk in de avond en wat maagzuur. Dat had ik ook bij de zwangerschap van beide jongens.

3 dagen geleden

Reactie op liv-23

Jullie ook gefeliciteerd! Ik heb nog niets gehoord maar dat zal komende we ...
Ik heb enorme eetlust! Dat had ik bij mijn zoontje ook, als ik niet eet ben ik ook echt misselijk. Oh en ik ben zo enorm moe!

3 dagen geleden

Ik had gisteren een positieve early test, en vanochtend een normale licht positief. Dus hopelijk sluit ik me hierbij aan. Hebben 1 kindje toevallig ook van september, en ben zelf ook van september 馃 de vorige x was ik een dag voor mijn verjaardag uitgerekend, ze is uiteindelijk 2 weken eerder geboren, zou nu rond haar verjaardag dus uitgerekend zijn dan 馃ぃ馃

2 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal 馃挆馃檹馃徎 volgens de app rond 4 september uitgerekend van ons 2e kindje. Zo blij! Maar ook zo spannend. 19 januari eerste echo!

2 dagen geleden

Verder trouwens qua symptomen valt het nu nog mee. (5 wk en 5 dagen) Heb wel echt opvliegers ni茅t normaal en heel veel honger. Nog niet misselijk oid gelukkig. Vermoeidheid valt ook nog mee! 馃檲

2 dagen geleden

Honger ook herkenbaar maar wel kleine porties en inderdaad als ik niet eet dan word ik ook wee茂g op de maag

14 uur geleden

Ik ben uitgerekend rond 11 september! Over 2 weken de eerste echo 鉂わ笍