19 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben nu al uitgeteld, haha, maar uitgerekend in februari.
Wist je dat er geboortegroepen zijn? Dan zit je meteen met een hele club die ook in april uitgerekend zijn.
3 jaar geleden
Hoi hoi, ik ben 22 april uitgeteld en vandaag 5+1.
Gaat goed mag nog niet klagen, buitenom moe en vlagen misselijkheid gaat het goed.. en met jou?
3 jaar geleden
Reactie op Sylvanan1992
Hoi hoi, ik ben 22 april uitgeteld en vandaag 5+1.
Gaat goed mag nog niet ...
Ik 21 april tot nu toe. Wat leuk hè. Momenteel dezelfde symptomen als jij nu omschrijft. Ook wat onzeker nog. Het is nog zo pril. Wil het wel al van de daken schreeuwen 😆 maar we houden het nog even stil.
3 jaar geleden
Reactie op rkeuten
Ik 21 april tot nu toe. Wat leuk hè. Momenteel dezelfde symptomen als jij n ...
Hier ook onzeker, afgelopen maart een miskraam gehad met 11+3.. wanneer heb je eerste echo? Wij 6 sept
3 jaar geleden
Reactie op rkeuten
De 1ste echo heb ik op 1 sept. Dus aftellen. Wat gaat de tijd traaaaag hè. ...
Ja echt wel! Maarja als de eerste paar echo's eenmaal goed zijn. Kan ik hopelijk genieten
3 jaar geleden
Ik ben 15 April uitgerekend, nu 6,3 weken zwanger. Ik ben echt heel erg moe en misselijk. Ik heb de eerste echo ook 1 September. En hoe is het bij jullie?
3 jaar geleden
Hier 30 april uitgerekend. Ben nu 4 weken. Ben ook erg moe en ook vaak misselijk. Ik hoor waarschijnlijk morgen wanneer ik mijn eerste echo heb, spannend!!
3 jaar geleden
Hier 30 april uitgerekend. Ben nu 4 weken. Ben ook erg moe en ook vaak miss ...
Spannend!!
3 jaar geleden
Reactie op Lazyfitgirl
Weten jullie hoe ik bij die geboortegroep kom? :)
Je zal even op internet moeten inloggen. Daar kan je net wat meer als in de app
3 jaar geleden
Dag dames.
Ik ben momenteel 5+4. Ik heb enorm veel last van pijnlijke borsten en ben vermoeider dan anders, maar voor de rest mag ik niet klagen.
Ik ben ongepland zwanger geraakt, maar voor mij is het wel ongepland maar wel gewenst. Mijn “vriend” heeft echter niet goed gereageerd op het nieuws en wil dat ik een abortus pleeg. Voor hem bestaat er geen andere optie en hij vindt mij egoïstisch omdat ik “het” wel wil houden. Hij wil absoluut geen kindje en zegt nu ook dat we niet eens een relatie hadden..
De voorbije dagen heeft hij me overladen met negativiteit waardoor ik momenteel niet echt kan genieten van mijn zwangerschap. Ik hoop dat ik dit gevoel snel van me af kan zetten, want dit is mijn eerste kindje en ondanks ik er nu alleen voor sta, wil ik er wel van genieten.
3 jaar geleden
Reactie op Lazyfitgirl
Weten jullie hoe ik bij die geboortegroep kom? :)
Als je in de app bovenin kijken staat daar
- mijn groepen - mijn topics - forum
Als je dan klikt op mijn groepen, kan je daar een uitschuifmenuutje aanklikken en dan even zoeken naar de geboortegroep april 2023, daar kan je dan lid van worden 😁 dan kan je voortaan in 'mijn groepen' alle topic in onze geboortegroep zien 🙂
Ik ben 12 April uitgeteld en zit dus idd ook in die groep 🙂
3 jaar geleden
Reactie op Eeneneen
Als je in de app bovenin kijken staat daar
- mijn groepen - mijn topics - ...
Bedankt! 😁
3 jaar geleden
Reactie op Tinne-
Dag dames.
Ik ben momenteel 5+4. Ik heb enorm veel last van pijnlijke bors ...
Sterkte, lijkt me echt een hele lastige situatie! Maar je komt er doorheen ❤
3 jaar geleden
Hallo:),
Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet van alle mooie momenten.
Wij hebben voor elke maand een geboorteclub. Hier vind je allemaal mama's die ook zijn uitgerekend in april
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-april-2023/wat-is-je-uitgerekende-datum-in-april-2023-3ya0D3?orderBy=INSERTED_AT_DESC
Om het overzichtelijk te houden wil ik vragen of jullie hier verder willen kletsen.
Ik zal dit topic sluiten
Liefs,
Jaleesa|Moderator