23 Reacties

4 jaar geleden

Vind het een hele fijne wagen, ook handig als er een 2e komt. Makkelijk om te bouwen naar een duo wagen, waarbij je de boodschappenmand behoud. Het verschil weet ik niet precies.

4 jaar geleden

Wij zijn ontzettend tevreden! Wij hebben de v1, eerst mono en nu als duo in gebruik. Het verschil tussen de v1 en de v2 zit volgens mij in de details (merk minder groot zichtbaar, zonnekap net iets anders, vastzetten van de wielen, dat soort dingen). Toen wij deze kochten was de v2 nog niet leverbaar, maar was al wel te bestellen. Door de kleine verschillen hebben wij toen voor de v1 gekozen. De cruz kan dacht ik niet als duo.

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Wij zijn ontzettend tevreden! Wij hebben de v1, eerst mono en nu als duo i ...
Oh ja, de grote boodschappen mand is super fijn! Wanneer je we 2 kindjes in heb zitten, kun je alsnog een groot gedeelte van de boodschappen mand gebruiken, ideaal.

4 jaar geleden

De vista v2 is echt heel fijn. Wendbaar, te gebruiken op grovere ondergrond (bos bijvoorbeeld) en een grote boodschappenmand :)

4 jaar geleden

Wij hebben de V1 en gebruiken hem al duo wagen. Nu voor dochtertje en neefje als oma oppast en zometeen voor dochtertje en baby. Super fijne kinderwagen: makkelijk te besturen, te keren, voelt erg stevig aan. Bij andere kinderwagens heb ik vaker het gevoel gehad dat ze moeizaam te besturen zijn. Bij de Uppababy Vista kan ik gerust een koffie to go vast houden met een kinderwagen vol boodschappen en een kindje erin :D! Geen moment spijt gehad van de dure aankoop!

4 jaar geleden

Goede berichten dus allemaal.. de v1 zie ik op MP ook voor erg weinig voorbij komen ☺️

4 jaar geleden

Wij hebben de vista v2, heel tevreden over! Krijgen er ook veel complimenten over, het is natuurlijk ook een mooie wagen 😋 Maar ik ben vooral heel positief over de grote boodschappenmand en hoe makkelijk de wagen in en uit te klappen is. Het ingebouwde zonnescherm hebben wij de afgelopen weken ook veel gebruikt trouwens.

4 jaar geleden

Wij hebben ook de v2 super blij mee. Ik vind de geïntegreerde zonnekap heel fijn. Ook voordeel is dat je hem kunt ombouwen naar een tweezitter waarbij beide kindjes vrij uitzicht kunnen hebben ipv dat er een tegen de anders rug aan kijkt. Hij stuurt heel soepel. Makkelijk in en uit te klappen. 10kg mag in de boodschappenmand.

4 jaar geleden

Wij hebben de v2 gekocht, maar nog niet in gebruik. Wat ons heel fijn leek was het gemak waarmee je de wieg van het onderstel haalt, hij stuurt gemakkelijk met 1 hand, stuurt licht en heeft een grote boodschappenmand.

4 jaar geleden

Zijn er ook nadelen volgens jullie ? Al is t maar iets kleins…

4 jaar geleden

Ook hier de V2 en zeer tevreden 👍 Enige wat ik lastig vond was wagenspanner ophangen, de normale clipjes kan je niet gebruiken want stof zit om dikkere buis heen (of ik ergens wat gemist😅) maar dat hebben we opgelost door haarklemmen aan de wagenspanner te maken en die om de buis te klemmen😅💪

4 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Wij hebben ook de v2 super blij mee. Ik vind de geïntegreerde zonnekap heel ...
Helemaal mee eens!wij hebben hem ook, vooral die kap is ontzettend fijn.

3 jaar geleden

Heb je bij uppababy Vista v2 ook een draaibare basis voor in de auto?

3 jaar geleden

Wij hebben de uppababy v2 vista en zijn er dol op! Onze baby 2 komt eraan en we hebben ook de rumble seat besteld. Je hebt adapters voor je autostoel (meerdere merken) dus die kan er ook op. Kan ook zeer compact in de auto (wij hebben echt een kleine haha). Hij rijdt super soepel en ik vind hem ook nog heel erg mooi!

3 jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Dat weet ik niet, maar met adapters past vrijwel elk ander merk stoeltje ook op de wagen. Wij hadden bijvoorbeeld een cybex stoeltje met bijbehorende draaibare base.

3 jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Wij hebben een base van maxi cosi en een maxi cosi als autostoel. (Dus niet die van uppababy). Kan gewoon met adapters op de uppababy gezet worden. Zou je dus wat dat betreft niet blindstaren op de uppababy autostoel. Kinderwagen is trouwens is wel fantastisch, beste aankoop die we hebben gedaan!

3 jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Nee helaas niet…wij waren er ook naar op zoek maar bestaat niet…oplossing die wij hebben is Maxicosie familie 360 base met de pebble stoel….de adapters kunnnen aan het stoeltje blijven zitten als je hem op de isofix klikt…adapters zijn 45 euro maar via marktplaats vaak goedkoper te vinden

3 jaar geleden

Wij hebben de vista v2 en hij bevalt echt super goed. Super makkelijk schoon te maken (eten (blauwe bes), zonnebrand, van alles.) Rijdt fijn etc. Wel enige nadeel dat ie huge is dus je hebt wel een grote achterbak nodig om em erin te passen. Verder top ding!

3 jaar geleden

Een v1 hier. Bevalt heel goed, het enige nadeel voor ons is dat ons kindje er met 3 maanden officieel al te groot is voor de reiswieg, de onze mag tot 63 cm.

3 jaar geleden

Wij hebben zelf geen UPPAbaby, maar vrienden van ons wel. Ik schrok eerlijk gezegd van de grootte van de kinderwagenbak 🙈 Onze dochter van nog geen 3 maanden pastte er nog maar net in, terwijl ze in onze kinderwagenbak nog zeker 10cm had... Als je ervanuit gaat dat ze tot de 6 maanden ongeveer in de bak moeten liggen, dan wordt daar best krap 😅