23 Reacties

6 jaar geleden

Hey, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik was heilig van overtuigd dat ik een jongetje kreeg en me vriend daar helemaal zoet meegemaakt 😆. Bij 16 weken een echo gekocht om het geslacht te weten en ze DACHT 3 streepjes te zien dus een meisje. Ik dacht ik wacht wel tot de 20 weken echo omdat me gevoel nog steeds zei dat het een jongetje kon zijn 😬. Laatst de 20 weken echo gehad en het word echt een meisje dit keer kon ik het ook zelf duidelijk zien. Meestal zitten ze er niet naast maar ik ken wel verhalen van andere dat ze het verkeerde geslacht te horen kregen dus het is wel een optie maar ik zou er gewoon van uit gaan dat het een meisje word als ze dat zeggen 😊

6 jaar geleden

Reactie op newmommy2be

Hey, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik was heilig van overt ...
Hii, Dankjewelll JIJ ook gefeliciteeerd 🥰🥳 Ik zelf geloof ook dat het een meisje is want het is al 2 keer gezegt tijdens de echo. Maar me vriend hoort gewoon steeds verhalen dat je ook verkeerde geslacht kanhoren. Hij hoopt gewoonzo op een jongen haha😅 Dankjewel voor je reactie x
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

6 jaar geleden

Niet bekend mee gelukkig, maar het zal je toch maar gebeuren😅 alles roze... komt er toch een jongen. Wij hebben gisteren met 16 weken geslachtsbepaling gehad, en ze hebben echt echos gemaakt van alle kanten zodat we zeker weten wat het word. We hebben al een meisje en krijgen nu een jongen. Er was duidelijk een piemel te zien😜 bij me dochter toen zag je 3 streepjes. Maar vond die echo met de piemel duidelijker😁

6 jaar geleden

Met 15 weken was het bij ons een meisje bij de 2e. Bij 20 weken werd het toch een jongentje. Ik heb niet zoveel vertrouwen in geslachtsbepaling :)

6 jaar geleden

Zien jullie toevallig hier 3 strepen heb niet echt verstand van🙈 ?

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op mama🤍

Zien jullie toevallig hier 3 strepen heb niet echt verstand van🙈 ?
Nee maar aan de nub te zien een meisje,, Mijn man geloofde na 2 echo's nog steeds dat het misschien toch een jongen kon zijn... Pas met de geboorte kon hij er niet meer omheen dat het een meid is .. Nou wou hij heel graag een zoon en bij hem hadden ze toen bij de echo een meisje gezegd dus zijn moeder werd erg verrast.... maarja dat was bijna 30 jaar terug en de echo's zijn veel beter nu

6 jaar geleden

Ja hier zeiden ze met 16 weken een meisje maar met de 20 weken toch echt een jongetje!

3 jaar geleden

Jup.. hier zeiden ze met 15+4 een meisje, wat ik zelf ook dacht en voelde en overtuigd van was.. en afgelopen week met de 19+4 blijkt het toch een jongen te zijn😱 Ik vind dit heel erg lastig omdat mijn gevoel zo sterk was en we al een naam hadden en hele beeld poef weg…😭 Als iemand nog tips heeft hoe hiermee om te gaan, hoor ik het graag.. ik heb niks aan “het maakt toch niet uit zolang het maar gezond is” het maakt wel uit!! Ik wilde super graag eerst een meisje, ik dacht en voelde dat ook zo en toen werd het ook nog eens bevestigd om vervolgens te horen dat het een jongen is.. ik vind dit zo heftig…

3 jaar geleden

Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar mijn partne wel bij zijn kinderen. Bij het jongetje kwamen ze er pas met 32 weken achter dat het een jongen was. Daarvoor zeiden ze een meisje 😁. En dat kindje is nu 4. Dus ook geen eeuwigheid geleden met goede echo's!

3 jaar geleden

Yep! Hier met 17 weken dachten ze een meisje te zien. Mijn man bleef wel het voorgevoel houden dat het een jongetje was.. en inderdaad, met de 20 weken echo bleek het toch echt een jongetje te zijn!!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ja hoor, een vriendin van mij had bij alle echo's een meisje, maar toen het geboren was bleek het toch echt een jongetje. Het komt niet vaak voor, maar kan dus wel gebeuren.

3 jaar geleden

Bij mij dachten ze ook bij 18 weken dat het een meisje was. Bij 20 weken echo werd mij toch verteld dat het een jongetje is. Ik had ook al een naam voor een meisje maar het maakte mij niks uit en houd deze naam nu gewoon lekker voor mezelf voor als ik toch ooit nog een meisje krijg.

3 jaar geleden

Reactie op Jlgkk85

Met 15 weken was het bij ons een meisje bij de 2e. Bij 20 weken werd het to ...
Ik ook niet meer, hier precies hetzelfde.. bij de volgende geen pretecho meer dan wacht ik wel af😅 eerst het ene geslacht horen en dan toch het andere geslacht vind ik veel vervelender dan gewoon gelijk het goeie ook al is het niet waar je op hebt gehoopt🙈

3 jaar geleden

Onze gynae deed een berekend gokje met 13w al, dat het 75% kans een meisje was, superblij natuurlijk! Om dan via de nipttest erachter te komen 2w later dat het toch echt een jongen is 😅. Nog steeds superblij maar ik moet toegeven dat was wennen (ik zag al allemaal kousebroekjes en haarbandjes voor me 😅).

3 jaar geleden

Jaa schijnt wel te kunnen dat ze het verkeerd zien.. Als het een jongetje is op de echo's klopt dat eigenlijk altijd, maar soms zit het 'verstopt' waardoor er gedacht wordt een meisje te zien. Om er dan dus idd weken later achter te komen dat het toch een jongetje is! Misschien nog een keer een pretecho laten doen waarbij ze nog een x goed kunnen kijken?

3 jaar geleden

Mijn beste vriendin hebben ze tot de dag dat ze moest bevallen gezegd dat het een meisje was. Tot ze geboren werd... hing er een piemeltje aan 🤣🤣 stond ze daar met al haar knalroze spullen 🤣

vorig jaar

Reactie op Jlgkk85

Met 15 weken was het bij ons een meisje bij de 2e. Bij 20 weken werd het to ...
Zag je ook echt een meisjes nub en schaamlipjes?

vorig jaar

Ik zou er maar gewoon van uitgaan dat het een meisje is en dat je vriend zich er overheen zet.. niet alles is maakbaar

vorig jaar

Niet bij mijzelf maar we bij mijn zwager en schoonzus. Het zou een meisje worden. Dit werd bij de 16 en 20 weken echo vastgesteld.. maarrr bij de bevalling was het toch echt een jongen en geen meisje! M’n zwager vroeg of verloskundigen ook slaapkamertjes konden overschilderen… ze hadden alles roze 🤣