29 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij begon dat rond de 5/6 weken, en werd vanaf week 13 ongeveer weer wat beter! Dan had ik steeds meer dagen er tussen dat ik meer energie had. 😊

5 jaar geleden

1e trimester heel wisselend, maar kon alles nog wel goed doen. De echte vermoeidheid is met zo’n 30 weken begonnen. Nou moet ik wel zeggen dat ik een hele intensieve baan heb met veel fysiek werk, daar gaat al m’n energie naartoe op het moment. Gelukkig bijna verlof🙌🏻

5 jaar geleden

Vanaf een week of 7. Na 15 weken was het weg, en nu laatste trimester weer terug 😅

5 jaar geleden

Begon bij 5 weken en werd pas sinds week 17/18 beter

5 jaar geleden

Met 30 weken

5 jaar geleden

Voordat ik überhaupt wist dat ik zwanger was

5 jaar geleden

Bij mij was de vermoeidheid het ergste tussen 15 en 21 weken. En vanaf 31 weken is de energie een stuk minder want dan merk je echt dat extra gewicht en volume van de baby/buik.

5 jaar geleden

Niet 😂

5 jaar geleden

Vanaf week 6 tot week 17 en toen even niks. Vanaf week 21 kwam het weer terug en nu bij bijna 24 ben ik vermoeider dan ooit. Vreselijk, ik voel me dan zo onproductief 🙄

5 jaar geleden

Met 5 weken kwam vermoeidheid opspelen, heeft geduurd tot week 17. En nu in 3e trimester begint het weer terug te komen.

5 jaar geleden

Paar dagen voor mijn NOD tot en met 6 weken. Daarna stopte de intense vermoeidheid en begon de misselijkheid.

5 jaar geleden

Reactie op Soes87

Niet 😂
Ik ben echt niet jaloers🤪🤭

5 jaar geleden

Ooh ik was ook wel moe idd vanaf een week of 7 in t eerste trimester, wilde echt middagslaapjes doen haha. Tweede trimester idd wat opgewekter maar werd wel weer sneller vermoeid vanaf week 24 ongeveer. Het verschilt alsnog wel per dag.

5 jaar geleden

Voordat ik überhaupt wist dat ik zwanger was
Same here, slecht slapen was mijn allereerste kwaaltje (vanaf 3 weken!)

5 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Begon bij 5 weken en werd pas sinds week 17/18 beter
Tot het einde toch niet? 🥲

5 jaar geleden

Voordat ik positief testte al, was één van m'n eerste symptomen 😅 Werd beter na het eerste trimester, maar nu (31+2) weer terug.

5 jaar geleden

Nu pas eigenlijk...vrijdag 27 weken.....

5 jaar geleden

Niet moe geweest. Maar ik heb fysiek geen zwaar werk. Ik had wel vanaf week 34 wat concentratieproblemen, maar dat lag meer aan alle rompslomp rondom mijn zwangerschap, dan aan het zwanger zijn an sich.

5 jaar geleden

Volgens mij rond het tweede trimester (14 weken ofzo) nu 28 weken en nog steeds moe! Wil het liefste de hele dag op bed liggen 😴

5 jaar geleden

Eerste zwangerschap vooral eerste trimester.. deze zwangerschap eigenlijk al vanaf het begin !