6 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou echt afwachten wat de fysio zegt. Misschien vragen naar een band om te verstevigen. Je zag het gewicht op een andere manier moeten dragen aangezien je rug het niet allemaal op kan vangen.

4 jaar geleden

Je fysio heeft hier vast goede tips voor met een band of medical tape ofzo.

4 jaar geleden

Het advies van de fysio is natuurlijk het belangrijkste, maar hier ook vergelijkbare klachten gehad. Bleek wel een andere oorzaak, bekkeninstabiliteit icm ziekte van bechterew. Dat laatste wist ik toen ik zwanger was nog niet, maar hier idd verlichting door Voedingskussen of buik op kleiner kussentje leggen. regelmatig even liggen en uiteindelijk een bekkenband zodat ik nog een beetje de deur uit kon.

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobeez

Het advies van de fysio is natuurlijk het belangrijkste, maar hier ook verg ...
Mag ik vragen, als je al bent bevallen, hoe het bij jou ná je zwangerschap is gegaan?

4 jaar geleden

Reactie op FleurDeLis

Mag ik vragen, als je al bent bevallen, hoe het bij jou ná je zwangerschap ...
Sorry ik had je reactie niet gezien. Mijn bekken herstelde snel! Na de bevalling was er echt een enorme verlichting van klachten. Alleen bleef ik last houden van m’n si gewrichten. Dat was al jaren een probleem en dat knapte na de zwangerschap niet meer op. Het werd juist erger. Toen is uiteindelijk de diagnose ziekte van bechterew gesteld.

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobeez

Sorry ik had je reactie niet gezien. Mijn bekken herstelde snel! Na de beva ...
Overigens is dat nu met medicijnen een heel stuk verbeterd en kan ik zelfs de medicijnen weer afbouwen :-)