3346 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op NourM

Aan de NUB te zien een meisje, maar volgende week weten we het zeker haha!
Aaah ok茅. Ja weinig verstand, was ook een gokje haha.

3 jaar geleden

Reactie op NourM

NUB goed zichtbaar!
Super mooi! Ik zou ook zeggen een meisje 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op NourM

NUB goed zichtbaar!
Dat lijkt idd duidelijk! 馃挄 Fijn alweer een echo, bij ons zit er nu lang tussen, hebben pas op 30 dec bij 16+5 de geslachtsbepaling echo.

3 jaar geleden

Reactie op NourM

Wij hebben ook een Baby Long Legs hahaha. Echo vandaag met 13+2 volgende we ...
Prachtig om te zien 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op Fllower

Dames het valt me nu pas op maar als je op de link klikt zie je op de tweed ...
Hahah! Zo grappig 馃槀 de echo鈥檚 zijn echt mooi duidelijk zeg!

3 jaar geleden

Reactie op NourM

NUB goed zichtbaar!
Ik denk een meisje hoor hihi

3 jaar geleden

Reactie op NourM

Wij hebben ook een Baby Long Legs hahaha. Echo vandaag met 13+2 volgende we ...
Okee nourm dat houd voor ons straks alvast in dat we veel last gaan krijgen van maagzuuroprispingen gok ik馃檲馃憤 de jouwe geniet ook vol van alle ruimte die er is haha

3 jaar geleden

Reactie op NourM

NUB goed zichtbaar!
Wat leuk Nourm 馃槏 Hier helaas nog geen geslacht bekend, kindje lag compleet verkeerd. Dus dat wordt wachten tot 5 januari haha. Verder was alles goed gelukkig!

3 jaar geleden

Reactie op xLisz

Wat leuk Nourm 馃槏 Hier helaas nog geen geslacht bekend, kindje lag comple ...
Spanned de kleine van jullie houd het nog graag als verrassing hihi

3 jaar geleden

Reactie op xLisz

Wat leuk Nourm 馃槏 Hier helaas nog geen geslacht bekend, kindje lag comple ...
Aaaah jammer!

3 jaar geleden

Voor wie de nipt heeft gedaan, hoe snel hadden jullie de uitslag? Bij ons is het nu 5 werkdagen. Krijg elke keer een hartverzakking als mn telefoon gaat omdat ze zeiden dat als de uitslag niet goed is ze ons bellen en anders gaat het via de mail. Toch best spannend dit!

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

Voor wie de nipt heeft gedaan, hoe snel hadden jullie de uitslag? Bij ons i ...
Bij mij hebben ze aangegeven binnen 10 dagen. En ze bellen sowieso. Gek he dat dat ook zo verschilt per VK.. 馃

3 jaar geleden

Reactie op Miraclesdohappen

Bij mij hebben ze aangegeven binnen 10 dagen. En ze bellen sowieso. Gek he ...
Dat is zeker gek! Ik had dat liever ook gehad eigenlijk.. nu ben ik zo nerveus voor die telefoon. Dacht er eigenlijk niet zo over na, tot vandaag ineens.

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

Dat is zeker gek! Ik had dat liever ook gehad eigenlijk.. nu ben ik zo nerv ...
Ja, ze zeiden we bellen ongeacht wat de uitslag is. Ook in het weekend. Want ik kan me zo voorstellen dat je er echt op zit te wachten, dus niet schrikken. Snap ik, en elke keer je mail verversen waarschijnlijk. Hopelijk horen we snel wat!

3 jaar geleden

馃槩 ons wereldje is even ingestort.. ik ben net gebeld door het ziekenhuis dat er een nevenbevinding is gevonden 馃槶. Trisomie7. Zij was nog redelijk positief, maar weet niet of dat niet meer was om mij rustig te houden. De vraag is nu of dit in t kindje zit of in de placenta. Meestal zit het in de placenta als dit uit de nipt test komt en dan zou er op zich weinig aan de hand zijn (eventuele groeiachterstand later in de zwangerschap maar dat wordt goed in de gaten gehouden). Zit het in 't kindje dan is het wel foute boel. Dan is het kindje lichamelijk en vaak ook geestelijk gehandicapt. 馃槶 pff wat is dit kut zeg. Morgen gelukkig meteen in het amc een echo en een gesprek met een arts genetica en dan met 16 weken een vruchtwaterpunctie.

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

馃槩 ons wereldje is even ingestort.. ik ben net gebeld door het ziekenhuis d ...
Oooh wat vervelend! Ik hoop dan dat het in de placenta zit en dat alles goed gaat komen met het kindje!!

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

馃槩 ons wereldje is even ingestort.. ik ben net gebeld door het ziekenhuis d ...
Schrikken zeg! Dat is het met de nipt, kan je zo onzeker maken. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid

3 jaar geleden

Dankjulliewel, hoop het ook zo ontzettend 馃槩 Vruchtwaterpunctie kan pas bij 16 weken.. en las dat de uitslag ook nog tot 3 weken kan duren, dat worden echt hele lange weken 馃様 hopelijk morgen wat goed nieuws bij de echo.

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

Voor wie de nipt heeft gedaan, hoe snel hadden jullie de uitslag? Bij ons i ...
Bij mij zeiden ze dat de uitslag binnen 2 weken moet zijn, dat als er niks is gevonden ze niet bellen, maar vind het toch spannend馃檲 morgen n week geleden geprikt

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

馃槩 ons wereldje is even ingestort.. ik ben net gebeld door het ziekenhuis d ...
Pff... zat net te antwoorden op je vorige berichtje.. wat een vervelend nieuws zeg! Hopelijk kunnen ze morgen in het amc iets meer duidelijkheid geven over hoe en wat tot de vruchtwaterpunctie.. wat een moeilijke periode zullen jullie nu hebben... denk aan jullie 馃槝