3346 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

😢 ons wereldje is even ingestort.. ik ben net gebeld door het ziekenhuis d ...
Jeetje Ann wat schrikken!! Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid want nog zo lang wachten is ook echt vreselijk. 😔😔

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

😢 ons wereldje is even ingestort.. ik ben net gebeld door het ziekenhuis d ...
Oohhh wat een nieuws zeg! Ik duim voor je en hoop dat je een beetje rust kunt vinden de komende tijd ❤️❤️

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

😢 ons wereldje is even ingestort.. ik ben net gebeld door het ziekenhuis d ...
Jeetje wat rot zeg! Ik hoop echt dat het mee gaat vallen en dat het alleen in de placenta zit. Ook erg vervelend dat je zo lang moet wachten. Heel veel sterkte❤️

3 jaar geleden

Mooie echo’s weer, dames! Na een heel verdrietige dinsdag, gisterochtend wakker geworden met het gevoel in een slechte film te zijn belandt. Heb er een hele tijd met m’n vriendin over gepraat (zij net uit z’huis met een klaplong) en daarna nog met een andere vriendin. In de loop can de dag werd mijn hoofd rustiger en ‘s avonds is mijn vader nog geweest. Wel goed geslapen gelukkig! En natuurlijk al 2 avonden mijn glaasjes wijn gedronken (nu het weer kan). Vanmorgen werd ik wakker met een leeg hoofd, rustig kalm. In de loop van de dag begon het gerommel in mijn buik. Ik zou met een andere vriendin een ronde gaan lopen maar durfde het niet aan. Het gerommel veranderde in een drukkend gevoel, met af en toe een steek(je) bij navel en vulva. Ik hen zojuist het eerste roze afgeveegd, dus ik denk dat het is begonnen. Heb een kennis die 3 miskramen heeft gehad waar ik mee in contact ben. Als het echt moet bel ik de VK. Ik hoop dat het snel over is en de uitdrijving spoedig gebeurd en ik morgen kan zeggen dat ik al een boel kwijt ben. Pas dan kan het echte afscheidsproces beginnen. Als er echt iets tastbaars uitkomt dan wil ik het opvangen en een mooi plaatsje geven onder de rhododendron in onze tuin. Om later geen spijt te krijgen dat we er te weinig aandacht aan hebben besteed. Vandaag is ook het ledikantje bezorgd dat we al hadden besteld 😭 we hebben besloten het te houden, ook als aandenken aan het eerste, verloren kindje. Een kindje dat zo welkom was, maar helaas moeder natuur’s strenge selectie niet doorkwam ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

Dankjulliewel, hoop het ook zo ontzettend 😢 Vruchtwaterpunctie kan pas bij ...
Vreselijk die onzekerheid, probeer van het beste uit te gaan. Anders is het helemaal niet vol te houden.. hopelijk heb je daarna snel duidelijkheid. Ik duim dat het alleen in de placenta zit en dat je de uitslag snel hebt!! 🍀😘

3 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Mooie echo’s weer, dames! Na een heel verdrietige dinsdag, gisterochtend ...
Heel erg veel liefde voor jullie vanuit mij 💜💜💜💜💜

3 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Mooie echo’s weer, dames! Na een heel verdrietige dinsdag, gisterochtend ...
Pff ik leef zò met je mee.. wat sluit jij je verhaal mooi af zeg.. ik gun je het beste voor in de toekomst, hopelijk is het geluk snel weer aan je zijde 🍀😘

3 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Mooie echo’s weer, dames! Na een heel verdrietige dinsdag, gisterochtend ...
Wat een heftige tijd voor jullie, ik gun jullie echt het aller aller beste en ik hoop dat het geluk snel aan jullie kant komt te staan🍀❤️

3 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Mooie echo’s weer, dames! Na een heel verdrietige dinsdag, gisterochtend ...
Ik heb zo onwijs veel respect hoe je dit onder woorden kunt brengen, echt. Hele dikke knuffel en hoop dat het snel voorbij is. ❤❤

3 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Mooie echo’s weer, dames! Na een heel verdrietige dinsdag, gisterochtend ...
Wat onwijs heftig dat je hier doorheen moet en wat knap hoe krachtig je dat doet. Heel veel sterkte 😘😘😘

3 jaar geleden

Reactie op Miraclesdohappen

Vreselijk die onzekerheid, probeer van het beste uit te gaan. Anders is het ...
Sluit me hier volledig bij aan heel veel sterkte met het afwachten van de onderzoeken ❤️

3 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Mooie echo’s weer, dames! Na een heel verdrietige dinsdag, gisterochtend ...
Wat denk je goed en bewust vooruit ook dat je het evt wilt opvangen mijn miskraam int verleden kwam spontaan uit het niets met 7 weken toen ik ging plassen op de wc alles kwam er in een grote plons uit ik schrok heel erg en keek en zag nouja alles rood en toen uit schrik trok ik snel door en ben toen in elkaar gezakt en keihard gaan gillen. Waar ik spijt van heb is dat ik doorgespoeld had en niks had opgevangen om het idd ergens een plek te geven om te verwerken sorry voor dit verhaal maar vind dat je goed over alles nadenkt en sterkte ❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Reactie op Fllower

Sluit me hier volledig bij aan heel veel sterkte met het afwachten van de o ...
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, fijn dat we mooie dingen met elkaar delen maar er ook voor elkaar zijn als het rot is 😘

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

Dankjulliewel, hoop het ook zo ontzettend 😢 Vruchtwaterpunctie kan pas bij ...
Jeetje wat spannend! Ik hoop dat je morgen met de echo geruster gesteld wordt en dat het alleen in de placenta blijkt te zitten.

3 jaar geleden

Heel heel heel veel succes en sterkte vandaag lieve Ann😘

3 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Mooie echo’s weer, dames! Na een heel verdrietige dinsdag, gisterochtend ...
Wat heb jij een ongelooflijk sterke vrouw❤ ik hoop met je mee dat het snel achter de rug is😘

3 jaar geleden

Ja sterkte en succes vandaag Ann!😘 we horen graag van je als je er aan toe bent. 🍀🙏🏼

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

😢 ons wereldje is even ingestort.. ik ben net gebeld door het ziekenhuis d ...
Wat vreselijk om te horen Ann! Snap heel goed dat je daar super onzeker van wordt en het een hele hoop stress kan opleveren, zeker gezien het feit dat het nog zo lang duurt voordat je meer duidelijkheid hebt.. succes vandaag bij je echo! Hopelijk komt daar positief nieuws uit 🥰

3 jaar geleden

Jeetje Ann, dat is hetgeen dat je niet hoopt met te maken. En waar voor mij ook de moeilijkheid in zat bij de keuze wel/geen Nipt. Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd en ik duim voor je dat het niet van het kindje zelf afkomstig is. ❤️. Sommelbaby wat fijn dat je wat rust hebt kunnen vinden in deze moeilijke tijd. Dikke knuffel 😘

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

😢 ons wereldje is even ingestort.. ik ben net gebeld door het ziekenhuis d ...
Veel sterkte ♥️, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid 🍀