3346 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mfq

Dank voor de tips! De creatie van vandaag. Ben ook een koukleum, dus dit wa ...
Staat je prachtig😘

3 jaar geleden

Ik heb twee zwangerschapsbroeken & 2 dikke truien gekocht. Verder in de sale alvast 3 shirtjes gekocht voor het mooie weer. Ik draag eigenlijk ook wel veel jurkjes en die passen nog. Heb ook een rok met elastiek gekocht, die trek je zo over je buik. En oja! Flared broeken zijn heeeerlijk. Gewoon 1 maatje groter. Ik was echt anti, maar nu in de zwangerschap 👍🏻 top!

3 jaar geleden

Reactie op Mfq

Dank voor de tips! De creatie van vandaag. Ben ook een koukleum, dus dit wa ...
Heeel leuk!

3 jaar geleden

Mag ik n hele gekke tip geven🙈 in je kraampakket zitten maar iets van 3 onderleggers (van die zijlstof matjes). Mijn idee is dat je die al thuis nodig hebt tijdens het opvangen van de eerste weeen mochten je vliezen al gebroken zijn, evt in de auto onderweg naar t zkh maar zeker ook daarna voor het evt doorlekken can de bloedingen nadien. Nu zijn die matjes behoorlijk aan de prijs als je ze als 'incontinentie' materiaal wil aanschaffen. Action verkoopt exact dezelfde zijlstof matjes als 'puppypads' om hondjes zindelijk te maken en kosten bijna niks 🙈 ik zeg verpakking er af voor de kraamzorg/verloskundige er is en niemand die het ziet 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Mag ik n hele gekke tip geven🙈 in je kraampakket zitten maar iets van 3 on ...
Top tip 👍😃

3 jaar geleden

Reactie op Kimba

Bestel je zwangerschapskleding van de Lidl online of haal je het in de supe ...
Online bestel ik😊

3 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Mag ik n hele gekke tip geven🙈 in je kraampakket zitten maar iets van 3 on ...
Haha deze vind ik echt slim! Bedankt voor de tip!

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

Haha deze vind ik echt slim! Bedankt voor de tip!
Ik heb die Pads ook onder me hoeslaken gelegd voor jet beschermen van mijn matras en ik gebruik ook de puppy pads

3 jaar geleden

Haha nog meer goede tips zijn welkom!! Hebben jullie ook kramp in je kuiten ‘s nachts? Vreeeeselijk 🤣 wat is dat onaangenaam

3 jaar geleden

Haha nog meer goede tips zijn welkom!! Hebben jullie ook kramp in je kuiten ...
Zelf nog geen last van, maar overleg met je verloskundige of je extra magnesium mag slikken, leg een kussen onder je matras aan het voeteneind zodat je benen hoger liggen of, wat ook schijnt te helpen, leg zn ouderwets blok zeep onder het hoeslaken aan het voeteneind 😉 ohja en drink ruim voldoende😊

3 jaar geleden

Haha nog meer goede tips zijn welkom!! Hebben jullie ook kramp in je kuiten ...
Toevallig vannacht voor het eerst! Maar even aankijken, anders idd misschien aan de magnesium.

3 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Zelf nog geen last van, maar overleg met je verloskundige of je extra magne ...
Die zeepjes zei mijn moeder ook al! Bedankt voor de tips ☺️

3 jaar geleden

Ik heb niet egt muurkranten maar zenuwbenen dan verkrampt mijn kuit zich automatisch. egt mega vervelend drink sowieso veel ook snachts word ook ieder uur wakker om te plassen en sinds t weekend ben ik gewoon snachts een uur lang wakker 🙈🤷🏼‍♀️ drama haha maargoed het is wat t is ik denk maar zo ben iig al over de helft ook merk ik dat een lekkere lange wandeling al egt niet meer gaat me looptempo word gedurende het lopen steeds trager en trager ben nu al net een waggeleend 🙈 me partner gaat me dan ook nog eens overdreven staan nadoen op straat (schaam) maargoed blijf wel stukjes lopen elke dag want weinig tot geen beweging lijkt me helemaal niet gezond

3 jaar geleden

Reactie op Fllower

Ik heb niet egt muurkranten maar zenuwbenen dan verkrampt mijn kuit zich au ...
Haha maar heel goed dat je nog wel gaat wandelen! Ik merk dat fietsen me nog iets beter af gaat dan wandelen dus dat doe ik nu iets meer. Had alleen vanmiddag wind tegen, was helemaal buiten adem na 10 minuten 😆 En dat slapen is ook heel herkenbaar.. ben overdag super moe, maar snachts ligt ik uren wakker. En dan elke keer weer plassen 🤭

3 jaar geleden

Weten jullie trouwens wat maat 50/56 inhoudt? Ik snap dat 50, 50 cm is en 56 een maatje groter 56 cm. Maar wat zegt 50/56 dan? Rekt het zo mee dat het voor beide goed is? 😂

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

Haha maar heel goed dat je nog wel gaat wandelen! Ik merk dat fietsen me no ...
Haha! Ik probeer nog iedere dag zeker n half uur aaneengesloten flink door te stappen. Gisteren 2 x n half uur gedaan en daar de rest vd dag en nacht de ellende van gehad.. inmiddels wel 5 dagen gestopt met m'n werk in de zorg op advies vd verloskundige, vond t vreselijke keus🙈 fietsen kan ik helaas helemaal niet, al voor zwangerschap, ivm enorme pijne heup... hopelijk ben k na de zwangerschap geen zeekoe al voel ik me nu al zo😅 Hier hele nachten wakker door een trappelend draakje die overdag lekker slaapt🤣🙈

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

Weten jullie trouwens wat maat 50/56 inhoudt? Ik snap dat 50, 50 cm is en 5 ...
Das mij ook nog t spoor compleet bijster 😅 als k ze boven op maat 50 leg van sommige merkjes vallen ze als 50 en als ik ze van andere merkjes op maat 56 leg vallen ze weer als 56🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

Weten jullie trouwens wat maat 50/56 inhoudt? Ik snap dat 50, 50 cm is en 5 ...
Nou daar zit bij elk pakje verschil in.. ik heb gewoon meerdere dingen maat 50, 56 en 50/56. Wat ik zo lastig vind: doe je wel of niet korte mouw? En rompers? Lange of korte mouw?

3 jaar geleden

Nou daar zit bij elk pakje verschil in.. ik heb gewoon meerdere dingen maat ...
Dat is toch stom.. 😅 Ja die mouwen weet ik ook niet goed. Het kan in juni natuurlijk nog alle kanten op.. van allebei maar een aantal..

3 jaar geleden

Nou daar zit bij elk pakje verschil in.. ik heb gewoon meerdere dingen maat ...
Ik heb allemaal gewoon dunne katoenen shirtjes met lange mouw. Rompers heb ik nog lang niet genoeg, maar heb 2 met lange mouw en wil de rest met korte mouw doen, want vind lang over lang echt een RAMP! 😂 mocht het heeel heet zijn dan is alleen de romper genoeg, anders shirt er over en als het koud is vestje er over, zo heb ik t maar bedacht 🤷🏼‍♀️