3346 Reacties

3 jaar geleden

De bedoeling is dat het er een beetje tussenin valt maar per merk verschilt het altijd weer of t ruimer valt of niet .. hihi ik heb en kaatje 50 en maatje 50/56 en maatje 56 in huis gehaald hihi

3 jaar geleden

Yesss net bericht van het kinderdagverblijf van onze voorkeur dat ze plek hebben 馃槃 eerste 1.5 maand wel 1 dag op een andere dag dan we wilden omdat er dan nog geen plek is op die dag, maar hij kan iig vanaf september 2 dagen terecht 馃槉 Wel bizar eigenlijk hoe vroeg je dat moet regelen.. als we op de di of do hadden gewild was er voorlopig helemaal geen plek geweest.

3 jaar geleden

Nou daar zit bij elk pakje verschil in.. ik heb gewoon meerdere dingen maat ...
Zou zorgen voor meerdere opties! Baby鈥檚 hebben de eerste dagen best wel warme kleding nodig nog, ongeacht temperatuur. En anders koop je er zo weer wat bij natuurlijk!

3 jaar geleden

Zwangerschapsjas binnen! 馃

3 jaar geleden

Zwangerschapsjas binnen! 馃
Leuk!!馃槉 lekker fris kleurtje!

3 jaar geleden

Reactie op Ann_32

Yesss net bericht van het kinderdagverblijf van onze voorkeur dat ze plek h ...
Yes! Fijn dat je dat al geregeld hebt馃コ

3 jaar geleden

Weten jullie wat dit is? Ik heb dus inmiddels geregeld enorm opgeblazen super strakke buik, duurt dan iedere x n minuut of 2 en dan word het weer minder en die doet dan ook echt pijn soms, als een soort spierpijn na heel heftig sporten. (Alleen heb ik dan dus bijv gisteren alleen maar n bezoekje aan zkh gedaan, boodschappen wezen doen (niet getilt) en 2 x half uur wezen lopen)..

3 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Weten jullie wat dit is? Ik heb dus inmiddels geregeld enorm opgeblazen sup ...
Volgens mij zijn dat oefeningen van de baarmoeder/harde buiken. Ik heb dat ook en toevallig vandeweek aan de verloskundige gevraagd en die zei dat je baarmoeder nu al oefent met samentrekken, blijkbaar kan dat zo al 30x op een dag zijn.

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Omdat het topic inmiddels zoveel reacties heeft, moeten we hem helaas sluiten en heropenen. Dit maakt het uiteindelijk voor iedereen een prettiger topic om te volgen (zowel voor onze server als voor jullie qua snelheid en overzicht). Vanaf nu zullen we topics sluiten en heropenen vanaf 1.000 - 2.000 reacties. Alvast bedankt voor jullie begrip! Jullie vinden het nieuwe topic hier: https://community.24baby.nl/forum/zwanger/vervolgtopic-zwangeren-met-nod-eind-september-begin-oktober-2-VlwV6G Nog heel veel praatplezier! Liefs, Roos