Hi dames,
Vele “kennen” mij en mijn verhaal al… Wilde jullie allemaal laten weten dat het zover is!!!! ❤️🍀…
Voor degene die het verhaal nog niet kennen;
Na onze dochter, die geboren werd op 12 juni 2020, wilde wij graag een tweede kindje.. Helaas werd ik ineens amper meer ongesteld en werd bij mij op 38 jarige leeftijd de overgang vastgesteld!..
2 mislukte ivf pogingen volgde en harde woorden van de artsen “laat het los” moesten landen…. Er zou nooit meer een tweede kindje komen… In april hadden wij onze laatste poging, maar omdat ik 0,0 op de medicatie reageerde, hebben ze deze afgebroken….
Een paar dagen daarna had ik ineens afscheiding wat leek op een naderende eisprong, dus ik heb de kliniek gebeld of dit kon en of ik moest stoppen met de kuur die ik nam om mijn menstruatie op te wekken.. Eisprong was theoretisch mogelijk, maar door mijn vervroegde eitjes vrijwel onwaarschijnlijk….
Eergisteren was ik ineens misselijk en gisteren dacht ik voor de grap toch maar een testje doen… uiteraard met in het achterhoofd dat het hilarisch zou zijn als het wel zo was, maar nooit gedacht dat die freaking testen positief waren!!!!!!!!! 🥹…
Vandaag weer getest en alles is opgelopen! Ook ben ik weer lekker misselijk en is het nu met een digitale test bevestigd;
WE ZIJN ZWANGER!!!!!!
Ik ben wel als de dood, want de vervroegde overgang zegt ook wat over de kwaliteit van mijn eitjes en ik heb in juli 2021 een vroege miskraam gehad, maar jezus…. IK BEN VERSCHRIKKELIJK BLIJ!!!! Het is zo onwerkelijk! We hadden net besloten ons leven op te pakken en te genieten van wat we hebben. We hebben gemeenschap gehad omdat we ervan genoten en niet meer omdat het moest! Die stress weg, alles is goed! We gingen door…
En nu gaan we door met een ienieminie frummeltje in mijn buik!!!!
🥰❤️🍀
Wat een super goed nieuws!!! ❤️❤️❤️
Ik herinner me idd nog een topic of post van je waarin je het had over die laatste poging toen.
Te gek om dit nu te lezen! Van harte gefeliciteerd!