14 Reacties

2 jaar geleden

Ligt eraan hoe duur de trui was

2 jaar geleden

Reactie op DeMamavanRens

Ligt eraan hoe duur de trui was
15,- en verzendkosten zo’n 4 euro.

2 jaar geleden

15,- en verzendkosten zo’n 4 euro.
Hmm toch zou ik dan voor de recensie gaan. Dan kun je voorkomen dat anderen ditzelfde meemaken

2 jaar geleden

Ik zou uit nijdigheid een gat in de trui knippen en de verzendkosten voor lief nemen. 😈

2 jaar geleden

Slechte recensie. En hopelijk krijg je de vlekken er toch nog uit met wat oma-weet-raad tips. Want krijg je de oorspronkelijke verzendkosten a €4 wel terug?

2 jaar geleden

Ik zou toch met Vinted in discussie gaan dat het artikel niet conform advertentie was (ga er dan vanuit dat ze de vlekken niet zichtbaar had op de foto’s en de status bijvoorbeeld niet veelgebruikt was).

2 jaar geleden

Nogmaals contact opnemen met verkoper en zeggen dat terugsturen op eigen kosten geen optie is, aangezien zij iets foutief heeft verkocht. Dat je best wil terugsturen, maar op haar kosten. En nogmaals een probleem bij Vinted openen. Ik heb dit zó vaak en stop daarom regelmatig met kopen via vinted. Maar ik laat me dan toch weer verleiden😉

2 jaar geleden

15,- en verzendkosten zo’n 4 euro.
In dat geval zou ik hem zeker terug sturen dan heb je tenminste nog de 11 euro terug. Nu heb je eigenlijk niks ,gatsie

2 jaar geleden

Pfoeh nou ik heb alle bewijsstukken aangeleverd . Printscreen van de advertentie waarin dus “ heel goed “ als status staat en de tekst van de advertentie waarin zo goed als nieuw wordt gezegd. Vervolgens een printscreen van Vinted zelf waarin de definitie van “heel goed staat” en een stuk of 5 foto’s van de trui hoe ik het heb ontvangen. En Vinted blijft erbij dat het nu eenmaal hun policy is en de verkoper beslist. Echt wie vering het.. en de verkoopster reageert nog steeds niet terwijl ze het wel allemaal leest. Ik denk dat ik toch voor de recensie ga, het maakt me zo pissig 😡

2 jaar geleden

Ik zou het terugsturen! Dan krijgt zij het geld namelijk ook niet. Anders verdiend ze er nog aan ook, dat zou ik haar echt niet gunnen als ze je zo boos maakt. Veel mensen lezen die recensies niet eens! En grote kans dat zij daar dan wel ineens op reageert met iets als: je had de optie om het terug te sturen maar dit heb je niet gedaan…

2 jaar geleden

I feel you, heb exact hetzelfde nu met een omgewisseld artikel (door de verkoper).. ook in twijfel om te retouren of slechte recensie. In mijn geval gaat het ‘maar’ om €10 incl. verzenden. Maar zuur is het zeker! Verkoopster leest ook alles maar laat een passende oplossing op zich wachten. Vinted blijft maar wijzen op algemene voorwaarden dat in geval van een retour de koper hier áltijd zelf voor moet opdraaien (ook als er bewijzen zijn dat het aan de verkoper ligt). Echt belachelijk. Ik ga zelf echt geen hoge bedragen meer aankopen via Vinted, want er is zoveel gedoe hiermee. Een vriendin had laatst haar dure apple watch opgestuurd en de dame uit Frankrijk maakte een foto van een of ander goedkoop horloge. Onder t mom dat mijn vriendin een nepperd/andere opgestuurd zou hebben als oplichting. De Franse dame kreeg haar gelijk…..

2 jaar geleden

Ik zou voor de recensie gaan.

2 jaar geleden

Ik vind vinted echt niet zo goed geregeld in gevallen als deze. Ik werd laatst vals beschuldigd van verkeerde info te geven... het maatlabel stond op de foto 🙄 toch vond vinted het eerlijk dat ik hem retour laat doen wegens misleidende informatie... In jouw geval is het ook duidelijk dat de schuld niet bij jou ligt. Doe je veel verlies als je het houdt? Ik zou afhankelijk van het bedrag toch kiezen voor de optie om een revieuw te plaatsen. Zo weten anderen ook wat ze kunnen verwachten.

2 jaar geleden

Reactie op Ikigai

Ik vind vinted echt niet zo goed geregeld in gevallen als deze. Ik werd laa ...
Ik ben hierdoor zelfs mijn account kwijt geraakt, ik werd permanent verwijderd door ‘misleidende informatie’ die ik zogenaamd had gegeven en er viel ook niet met ze over te praten. Kreeg telkens stugge automatische reacties terug 😤