15 Reacties
2 jaar geleden
als je hard op je hand blaast of kucht of niest, voel je dan vocht lopen?
misschien was het veel waterige afscheiding? had ik ook in mn zwangerschap.
2 jaar geleden
Reactie op Blabla19
Ik had dit ook, 's ochtends naar het ziekenhuis omdat ik dacht dat mijn vli ...
Ja dit lees ik indd veel alleen bij mij voel ik geen weeën.. ik heb ook zo rugpijn dat ik in bad wil maar niet durf omdat ik bang ben dat het toch de vliezen zijn die gebroken zijn.
2 jaar geleden
Reactie op Chef Lissocat
als je hard op je hand blaast of kucht of niest, voel je dan vocht lopen?
...
Ik moest daar kuchen en ze zag een beetje vocht, maar het stroomde er niet uit ofso...
als ik nu kuch of blaas komt er ook niks uit.
Ben je hiervoor naar ZH moeten gaan en moeten testen ??
2 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Als jet je vliezen zijn dan blijft het lopen als je bijvoorbeeld na liggen ...
Dankjewel voor je reactie!
dat geeft me wat meer rust, ik heb me omgekleed en ben toen naar de ZH gegaan maar het vloeide niet me ondergoed was bij aankomst gewoon droog.
had woensdag een afspraak staan bij de vroedvrouw anders wacht ik tot morgen af.
2 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Als jet je vliezen zijn dan blijft het lopen als je bijvoorbeeld na liggen ...
Dit hoor ik zo vaak en hoeft dus echt niet perse zo te zijn.
Mijn vliezen waren gebroken (wist ik achteraf), en ik hoorde dus altijd ‘’als je hoest of niest en het komt eruit zijn het je vliezen’’ dus ik blies op m’n hand. Kwam niks uit, dus ik dacht zal wel niet dan. Maar was toch zo 🤭
2 jaar geleden
Had ik ook, bleek een hoge vliesscheur te zijn geweest. Toen ik eenmaal in ziekenhuis was om te testen of het vruchtwater was kwam er niks meer. Wist echter 100% zeker dat het wel vruchtwater is geweest. Wakkerde later weeen op en toen bevallen.
De gynaecoloog zei bij eerste controle voor vruchtwater, kans op infectie bij hoge vliesscheur is heel klein en kan ook weer vanzelf dichtgaan.
2 jaar geleden
Ik zou vooral vertrouwen op wat het ziekenhuis je aan informatie gegeven heeft na de onderzoeken die zij gedaan hebben op dat moment. Je zult hier zoveel verschillende antwoorden krijgen en wellicht zullen bepaalde antwoorden je juist onnodig ongerust of angstig maken! Twijfel je toch nog, dan zou ik je verloskundige of gynaecoloog opbellen. ☺️
2 jaar geleden
ik vind een 'plons' toch wel veel klinken. Kun je niet even telefonisch overleggen. Misschien kunnen ze dan nog eens uitleggen wat ze hebben getest en uitleggen hoe of wat.
een plons plas kan het niet geweest zijn?