6 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou een koffer doen. Zo hoef je niet te tillen maar kan je rollen en kan je 1 kant voor jezelf vullen en de andere kant voor de baby.

5 jaar geleden

Ik had een handbagage koffer. Ik ging met wee毛n, dus in een rolstoel, het ziekenhuis in. Maxi-Cosi op schoot en koffertje had de verloskundige vast. Op de terugweg (ook in een rolstoel, je loopt echt geen flinke meters op de eerste twee/drie dagen) kon ik de Maxi-Cosi op schoot houden en in 1 hand het koffertje vasthouden. Mijn man hoefde alleen maar te duwen. Anders zou ik een rugzak kiezen, dat is ook nog wel makkelijk mee te nemen.

5 jaar geleden

Ik heb een handbagage koffer, elke keer neem ik die. (Voor de baby een aparte tas)

5 jaar geleden

Ik heb een sporttas van Nike (bijna) klaar staan, maar ik twijfel nog steeds over een klein koffertje.. lijkt me ook overzichtelijker met het eruit van spullen die nodig zijn. Met een tas moet je toch al gauw weer alles overhoop halen..

5 jaar geleden

Ik had nog niks klaar staan.. dus mijn man moest op het laatste moment alles inpakken, dus dat werden gewoon plastic tasjes van de Albert Heijn 馃ぃ

5 jaar geleden

Dit waren die van mij馃グ