170 Reacties

茅茅n jaar geleden

Op de vloer tijdens 茅茅n van de laatste perswee毛n 馃槄.

茅茅n jaar geleden

Net naast het bed toen ik probeerde in het verhoogde bed te klimmen 馃 en bij de 2e in het ziekenhuis toen ik ingeleid werd

茅茅n jaar geleden

Op bed door de verloskundige. Ik had toen 7 cm ontsluiting. Ik had alleen een matje onder mijn kant van het bed. 3x raden mijn vliezen moesten gebroken worden aan de andere kant van het bed.

茅茅n jaar geleden

Niet 馃ぃ bij beide doorgeprikt tijdens de bevalling

茅茅n jaar geleden

In mijn bed 馃檲

茅茅n jaar geleden

Boven op m鈥檔 vloer bedekking Tijdens het niezen .. 馃檮馃槀

茅茅n jaar geleden

Bij mijn schoonouders op het toilet.. 馃槄

茅茅n jaar geleden

's Nachts in bed, dacht dat ik in bed had geplast toen ik rond 4u wakker werd

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bolleke32

's Nachts in bed, dacht dat ik in bed had geplast toen ik rond 4u wakker we ...
Nou precies dit was bij mij ook.

茅茅n jaar geleden

Bij de eerste merkte ik met 鈥榮 nachts naar het toilet lopen dat ik vocht verloor (druppelend, en enkel kleine natte plek in bed en in mijn broek). Mijn vliezen bleken deels gebroken. In het ZH zijn mijn resterende vliezen dan doorprikt. Bij de tweede door een hoestbui in bed; ineens dacht ik te hebben geplast, maar bleek nadien vruchtwater dat ik met horten en stoten verloor gedurende de rest van de bevalling.

茅茅n jaar geleden

Helemaal niet馃槄 mijn vliezen werden tijdens de bevalling doorgeprikt.

茅茅n jaar geleden

Op de trap. Ik voelde ze breken. 5 minuten later had ik volledige ontsluiting

茅茅n jaar geleden

Op het toilet 馃槀

茅茅n jaar geleden

Bij mij zijn ze gebroken door de verloskundige bij dikke 9 cm

茅茅n jaar geleden

Bij mijn zoontje thuis toen ik op de bank wilde gaan zitten en bij mijn dochter heeft de verloskundige ze geprikt in het ziekenhuis

茅茅n jaar geleden

In de woonkamer net toen ik de telefoon ophing met het ziekenhuis voor mn wee毛n

茅茅n jaar geleden

Op woensdagavond bij 39 weken. Ik zat thuis op de bank om 18:30, was alleen thuis. Ik dacht: morgen heb ik een baby! Uiteindelijk zaterdag ingeleid, en zondag 29 januari is hij geboren.

茅茅n jaar geleden

Bij de eerste toen ik net (met moeite) m'n schoenen had aangedaan om naar het ziekenhuis te gaan voor een controle met 41+1. Ik stond op en ik voelde het warm worden. Gelukkig geen grote plens, maar ik wist wel dat het geen urine was. Bij de tweede gebeurde het tijdens een perswee. Ik lag toen al op bed. Nauwelijks meegekregen zelf, want het ging zo snel allemaal

茅茅n jaar geleden

Bij de eerste toen ik uit bed stapte om te gaan plassen. voelde iets knappen en toen warm vocht langs mijn benen. Geen mega plens gelukkig, maar wist wel dat dat het startsein was.

茅茅n jaar geleden

Tijdens het ontbijt moest ik lachen om iets wat m'n partner zei en dacht ik 'huh ben ik nou in m'n broek aan het plassen?'馃槄 Dus ik loop even naar het toilet en net wanneer ik op het toilet ging zitten, kwam er een hele golf uit. Toen was wel duidelijk wat er aan de hand was.馃槃