14 Reacties

6 jaar geleden

Ze zeggen juist dat een bad goed voor je.. en ook voor jezelf.. maar niet te heet natuurlijk beetje lauw... en aks je daarba gewoon gezond eet. En veel water drinkt.. dan kan het totaal niet kwaam ik ben 33 weken zwanger. En neem af een toe een lange bad... indien dat nodig is..natuurlijk.. hoeveel weken ben je zwanger.!

6 jaar geleden

Reactie op Souad30

Ze zeggen juist dat een bad goed voor je.. en ook voor jezelf.. maar niet t ...
Ben aankomende dinsdag 17 weken zwanger, Ik neem geen douche of bad tot echt zwetends aan toe maar op internet staat dat het slecht voor de bloed toevoer is ? Weet niet wat hier van waar is haha. Denk dat als ik het eens doe het geen kwaad kan toch? Precies zo als jij al omschreef

6 jaar geleden

Reactie op Mandyk25

Ben aankomende dinsdag 17 weken zwanger, Ik neem geen douche of bad tot ec ...
Ik ben in verwachting van minn 5e... sn heb het bij mjjn andere zwangerschappen gedaan.!! Ik zeg niet dat ns een bete bad moet nemen... maar als ne daar behoeffe aan hebt... gewoon lauwe bad nemen je goed verzorgen..gezond eten en veel watee drinken...17 weken zwanger?? Gefeliciteerd in welke maand ben je uitgerekend.!

6 jaar geleden

Reactie op Souad30

Ik ben in verwachting van minn 5e... sn heb het bij mjjn andere zwangerscha ...
Ik ben net lekker in bad geweest en voel me niet anders dan daarvoor dus zal wel goed zitten denkik! Heb hem gewoon lauw gehouden en 15 min gezeten. Ik ben 21 januari uitgerekend ☺️ En jij? Ik kan niet wachten tot mijn kleine meisje er is!!

6 jaar geleden

Reactie op Mandyk25

Ik ben net lekker in bad geweest en voel me niet anders dan daarvoor dus za ...
Van hartelijk gefeliciteerd meid. Is het je eerste... ik ben 22 september uitgerekend.

6 jaar geleden

Reactie op Souad30

Van hartelijk gefeliciteerd meid. Is het je eerste... ik ben 22 september u ...
Dankjewel! Insgelijks natuurlijk, ja het is mijn eerste kindje

6 jaar geleden

Het mag niet een heet bad zijn niet goed voor je bloeddruk, maar ik neem voor uren een bad hoor. Iedere keer gewoon het water een beetje verwarmen vind het heerlijk. 🥰

6 jaar geleden

Ik ga elke week ruim een dik uurtje in bad. Heerlijk 😁 effe lekker ontspannen. Het water moet idd niet te warm zijn en ik heb ook altijd een flesje water mee zodat ik wel genoeg blijf drinken. Ik ben nu 17 +2 en alle echo waren gelukkig goed. Alleen de sauna werd wel helaas afgeraden 😂

6 jaar geleden

Oh ik mag van de vk gewoon in bad sinds ik de 14 weken voorbij ben. Niet te heet en eruit als je duizelig wordt. Ik ben gek op een keer bad, doe het normaal elke zondagavond.😍. Nu met de rugpijn doe ik het 2x in de week eerlijk gezegd, temperatuur wel wat kouder dan normaal hor. Nu gewoon op lekker warm ipv bloedheet haha😅 en als k langer in bad wil, vul ik gewoon bij met warm water. Ik vind het heerlijk om een warm bad te pakken, verzacht de rugpijn, de bandenpijn neemt af en ik heb geen steken😱

6 jaar geleden

Ik ben onderhand 2 x in bad geweest en voel me nog steeds prima! Dus ga dat lekker af en toe doen haha.. alle echo's hier ook goed, en zet t bad ook niet te heet dus het zit wel goed. Thanks meiden ☺️

6 jaar geleden

Je mag gewoon in bad meid. Bij mijn eerste gedaan en nu ook. Ze raden je alleen aan niet in bad te gaan wanneer je je slijmprop verloren bent(dan kun je een infectie krijgen).

6 jaar geleden

Je mag gewoon in bad meid. Bij mijn eerste gedaan en nu ook. Ze raden je al ...
Oooo, nou dan kan ik voorlopig lekker in bad ☺️ Dankjewel!!

6 jaar geleden

Reactie op Mandyk25

Oooo, nou dan kan ik voorlopig lekker in bad ☺️ Dankjewel!!
Geniet ervan meid haha.

6 jaar geleden

Ik baalde enorm toen ik hoorde dat je niet in een te warm bad mag... ik ben ontzettend verslaafd!! Ik lig iedere dag in bad. Nu heb ik het warme water wel aangepast maar dan vind ik het al gauw te koud. Maar alles voor de kleine!! Maar oooh wat mis ik een lekker heet bad. Daar kan ik zo van genieten en ontspannen ❤️