11 Reacties
5 jaar geleden
Maxicosi hoes hebben wij met Neutral gewassen, maar vanwege dat hij bij de kleertjes in de was ging. Het hemeltje hebben wij wel gewassen (Robijn). Omdat er hele erge kreukels in zaten en op het label stond niet strijken.
5 jaar geleden
Maxi cosi hoes niet gewassen hier. Totaal niet aan gedacht.
Hemeltje is door mijn moeder gemaakt maar die had ik denk ik wel gewassen als ik die had gekocht
5 jaar geleden
In de winkel raadde ze zelfs af de maxicosi hoes te wassen, omdat het heel erg lastig is om deze er weer op de krijgen. Wij hebben om die reden een hoes gekocht die we eroverheen konden doen. Vooral dus ook voor evt spugen of luierongelukjes. Deze dus wel eerst gewassen en makkelijk eraf te halen.
5 jaar geleden
Alles gewassen! En hoes maxi cosi wel 2 of 3x omdat ik die 2e hands heb gekocht
5 jaar geleden
Reactie op jokejo
Ja waarom zou je het hemeltje wassen dan?
Even opfrissen. Soms zit er echt zon verflucht aan, en de kreukels eruit.
5 jaar geleden
In de winkel raadde ze zelfs af de maxicosi hoes te wassen, omdat het heel ...
Laatst van de maxi cosi de hoes gewassen (gaat nu voor het tweede kindje mee) en het in elkaar zetten was echt simpel en je hebt er ook filmpjes van als je even twijfelt
5 jaar geleden
Laatst van de maxi cosi de hoes gewassen (gaat nu voor het tweede kindje me ...
Ah okee. Misschien dat t per soort verschild. Ze zei dat de hoes er heel strak omheen zit en dus na het wassen heel lastig is om deze weer terug erop te krijgen.
5 jaar geleden
De bekleding van de maxi cosi zelf niet, vond ik zonde bij een nieuwe. Heb er een badstoffen hoes bij gekocht en die gewassen. Dat vond ik voor mn kindje fijner in de zomer, omdat de maxi cosi zelf syntetische stof heeft en de hoes van katoen is. Hierdoor is de bekleding ook heel netjes gebleven. Heb m aan een vriendin gegeven en die heeft t dus ook niet hoeven wassen!
5 jaar geleden
Ik heb de complete maxi cosi bekleding gewassen. Was heel makkelijk ook eraf te halen en er weer om te doen en wel zo lekker fris