12 Reacties

3 jaar geleden

Het wordt er ook niet veel beter op 😂 “het is gratis” maar de amount of meuk die je er aan overhoudt zou ik hem skippen bij een 2e denk ik… deze specifieke box bedoel ik dan

3 jaar geleden

Ik had nog een pakje met snoetenpoetser en nog iets van davitamon (2x) en de rest hetzelfde geloof ik. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken .... maar de andere dozen vond ik tot nu toe leuker.

3 jaar geleden

Mag ik jullie een tip geven qua box? De kiekeboe-box van de plus! Geen reclame of boekjes! Tot de rand gevuld met handige producten😍

VRIEND

3 jaar geleden

O Dankje! Ik laat hem voorbij gaan😅. Vorige keer ook van die borstvoeding pads, nu niet? Leek me het enige handige (wij gebruiken WaterWipes).

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op DeniseD

O Dankje! Ik laat hem voorbij gaan😅. Vorige keer ook van die borstvoeding ...
O zie het al! Je krijgt er nu 2. Vorige keer ene heel pak van de pads!

3 jaar geleden

Reactie op DeniseD

O zie het al! Je krijgt er nu 2. Vorige keer ene heel pak van de pads!
Nee kan nu een pak met pads ophalen

3 jaar geleden

Reactie op mommytobe87

Mag ik jullie een tip geven qua box? De kiekeboe-box van de plus! Geen recl ...
Die is toch als je kindje geboren is? Of kan je die ook al aanvragen als je zwanger bent?

3 jaar geleden

Die is toch als je kindje geboren is? Of kan je die ook al aanvragen als je ...
Als je bevallen bent inderdaad

3 jaar geleden

Ik had aardig wat in m'n box. Avent flesje Dilfrax speen Hydrofiele doek Sokjes 1 maand videoland Boekjes + zakje badolie Billendoekjes In de baby box zal wel alleen maar rotzooi boekjes Tandenborstel en fruit papje

3 jaar geleden

Reactie op mommytobe87

Mag ik jullie een tip geven qua box? De kiekeboe-box van de plus! Geen recl ...
Ja die was amazing! Tot nu toe de beste, en ik heb er een hoop besteld 😂. Daar zaten echt goede producten in. Shampoo, douchegel, etc etc. Dingen die je dagelijks nodig hebt

3 jaar geleden

Precies hetzelfde, alleen ipv Zwitsal billendoekjes gewoon eigen merk van ah 😅

3 jaar geleden

Ik had hem vorig jaar aangevraagd, nu bewust niet gedaan. Zoveel rotzooi en zoveel reclame/ongewenste telefoontjes achteraf. Vond het niet opwegen tegen het pak billendoekjes en de gratis speen… Babydump en blije doos wel opnieuw aangevraagd, daar zitten echt veel leuke dingetjes in