27 Reacties

4 jaar geleden

Lidl of Hema!

4 jaar geleden

Hema!

4 jaar geleden

H en m heeft een set van 3 overslag rompers. Lekker stofje en goede kwaliteit.

4 jaar geleden

De witte van de Hema. Super fijn.

4 jaar geleden

H&M met stip op 1 van de betaalbare. Je hebt ook nog wat duurdere fijne zoals nameit en lodger. Wij zijn Hema fan met rompers, behalve overslag. Die halen we van de H&m. Die van de H&m voelen een stuk robuuster/steviger/fijner. Niet het gevoel dat je ze zo kapot trekt.

VRIEND

4 jaar geleden

H&M! Bij iedere nieuwe maat bestel ik direct een 10 pak! Ideaal zijn ze 😬

4 jaar geleden

Cosilana!

4 jaar geleden

H&M !

4 jaar geleden

Hier ook een Hema fan

4 jaar geleden

Prénatal basis overslag romper. Fijn elastisch zacht stofje. Blijven goed bij heet wassen en in de droger. Vond het jammer dat ze maar tot maat 68 gingen.

4 jaar geleden

Ik vind die van de zeeman fijn :)

4 jaar geleden

Ik vind de overslagrompers van Lodger heel fijn! Wel prijzig per stuk.

4 jaar geleden

Hema zeeman en prenatal zijn hier al maanden favoriet. Overslag en 'normale'

4 jaar geleden

Reactie op De Krullevaar

Ik vind de overslagrompers van Lodger heel fijn! Wel prijzig per stuk.
Ja die zijn top!

4 jaar geleden

H&M, prenatal en hema!

4 jaar geleden

De witte bio katoen van Hema hier favoriet. Die van H&M waren anderhalf jaar geleden erg dunne stof, misschien is dat nu beter.

4 jaar geleden

H&M en petit bateau

4 jaar geleden

H&M (zie foto) vond ik erg fijn, ook om in te slapen. En die van petit bateau. Lekker smal. Mijn dochter is niet zo groot..
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Hema en dan vooral de bamboe variant. Die van Zeeman zijn ook goed want lekker stretchy, ze vallen wel groot.

4 jaar geleden

Reactie op Septembergirl

Hema zeeman en prenatal zijn hier al maanden favoriet. Overslag en 'normale ...
Voor de normale zou ik de primark aanraden. Zoooooo stretchy en lekker groot gat voor het hoofd.