6 Reacties

4 maanden geleden

Loslaten. Dat weekje achteruit zegt niks. Daarnaast sterk kloppend hartje. Afwachten dus :-)

4 maanden geleden

Inderdaad proberen los te laten en erop vertrouwen dat het goed zit. Sterk kloppend hartje zegt meer dan een schatting op deze termijn! Hier bij de tweede ook bijna een week teruggezet, bij de termijnecho weer vooruit gezet en dat klopte met mijn eigen berekening. Fijne zwangerschap 🍀💕

4 maanden geleden

Probeer het los te laten en hou vast aan het goede. Als ze 1mm teveel of te weinig meren, dan scheelt het al meteen weer dagen. Bij de eerste echo ben ik een week achteruit gezet en bij de termijnecho weer een aantal dagen vooruit...

2 maanden geleden

Hoi ik weet niet of je dit nog leest, maar bij mij precies hetzelfde week terug gezet van 7 naar 6. Hoe is het uiteindelijk bij jou verlopen.

vorige week

Reactie op gahaer

Hoi ik weet niet of je dit nog leest, maar bij mij precies hetzelfde week t ...
Excuses ik lees het nu pas. Inmiddels 25 weken zwanger! Hoe is het bij jou afgelopen?

vorige week

Reactie op gahaer

Hoi ik weet niet of je dit nog leest, maar bij mij precies hetzelfde week t ...
Ik had dit ook van 7 naar 6 en ben nu 30 weken zwanger. Toen ik voor de termijnecho ging was die week weer bijgetrokken. Was waarschijnlijk toch een meetfoutje, het is nog heel moeilijk meten met die termijn.